Kamelen på cykeltur

Angående notisen om Tranås Syrianska FC måste jag faktiskt svälja min stolthet och erkänna att jag inte har någon som helst aning om vad syrien och syrianer är för något. Hade någon sagt att det var en maträtt hade jag förmodligen trott på det. Suryoyo (en av alla anonyma tyckare på bloggen) såg direkt att jag var ute och cyklade och gav mig en rejäl lektion i historia/geografi/religion. Visserligen hade jag inte kunnat bry mig mindre, skrev mest inlägget för att jag var lite uttråkad och den enda sanningen bakom inlägget är att det har dokumenterats ett antal bråk när syrianska lag är i farten, men nu har jag i alla fall lärt mig något nytt! Och efter att ha tagit mig en titt på truppen, så utesluter jag inte interna bråk ändå... Men men, bra feedback, och lycka till i div 6 får jag väl säga!

***

Kommer inom en framtid komma ett inlägg om den albanska familj som totalförstörde vårt hus i Aneby, med bilder och annat på hur dessa djur har "levt" i vårt hus.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0