"Kungarna" av Tylösand

Gav den omtalade serien "Kungarna av Tylösand" en chans. Efter att ha sett några avsnitt av Big Brother och Paradise Hotel så trodde jag att jag hade sett den lägsta nivån, de mest korkade människorna och de dummaste kontroverserna, men efter bara några minuter av Kungarna av Tylösand blev jag motbevisad. Med råge dessutom.

Konceptet är enkelt, handplocka de mest efterblivna och lösaktiga idioterna i Sverige och placera dem i ett strandhus i Tylösand och låt de ligga runt, tjafsa och skämma ut sig inför svenska folket. Det mest sorgliga är att de är så fullkomligt befriade från all form av intelligens att de fattar vilket åtlöje de görs till. De känner sig som kungar, men i själva verket så utnyttjar bara regissören (Alex Schulman) deras uteblivna förstånd och gör det till en pinsam tv-serie.

Kontroversen när tjejen med fruktansvärd ful dialekt går lös på gänget för att de inte har städat är bara en av många många pinsamma händelser i denna sorgliga röra. Förmodligen inte någon som har speciellt höga studieskulder...

Detta var första och sista gången jag såg på Kungarna på Tylösand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den regisseras för övrigt av calle schulman ^^

2010-10-06 @ 13:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0