Diverse störningsmoment

God afton! Sitter i vakten och hade lite tid över att störa mig på saker, så varsågoda!

* Finns det något mer störade när man sitter i bilen och man hör dessa jävla reklammelodier på radio? Vem har inte fått blodtrycksfall till "När guld blir pengar - SMS-guld!"? Själv blir jag nästan vansinnig, skjut de ansvariga.

* När vi ändå är inne på radioreklam, riktigt vidrigt vad vissa reklamer är tillgjorda. Hörde en reklam om skidresa nyss som lät ungefär så här: "Älskling, låt oss skippa allt trassel med flyg och istället åka med blablabla-bussen som har underbar komfort, jättebra priser och har många andra föremåner, går både till alperna och svenska fjällen!" Usch, sliskigt är bara förnamnet.

* Har inget emot lumpen, trivs skitbra osv osv, men vårt nuvarande schema är en ordentlig bajsmacka. Ligger inne 12 dagar, ledig två dagar , sen 20 dagar i kronans tjänst(varav en veckas vinterutbildning i Boden), ledig tre dagar för att sedan åka till en svinkall övning i Nordnorge i 17 dagar. Usch och åter usch.

* Har, efter påtryckningar från Erik Göransson, börjat kolla lite på Friends. Helt okej serie (når självklart inte upp till How i met your mother och Scrubs, ajja), men fyfan vad jag hatar hippien i serien, Phoebe eller vad hon nu heter. Snacka om att dra ner betyget på hela serien, seriöst, hon är ju bara i vägen och för mycket.

* Om Idol-Erik blir framgångsrik inom musikbranschen är världen orättvis. Han är kass.

* Och nej, det är inte jag som driver Tranåsbloggen. Skulle jag vilja hacka på någon skulle jag självklart skriva det på SC Army, inte vara en anonym fjant som gömmer sig bakom ett IP-nummer. Någon kanske kan länka dit, vore kul att gå in och kolla vad han eller hon med dåligt självförtroende skriver för dynga. Tips på vem som driver bloggen? Tja, jag skulle gissa på Robin Guntell.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska det va någon så är det phoebe, det är något du måste lära dig. typ nu.

2010-01-16 @ 23:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0