Bland smygbögar, polacker och efterblivna grisar

Struntade i den äckligt jobbiga och svåra fysiken och tillbringade kvällen framför SM-kvartsfinalerna i hockey. Om det hade funnit någon rättvisa i världen hade Timrå slagit ut HV71, för ett lag som har en sliskig smygbög som lagkapten (Johan Davidsson) och en sjukligt vidrig och efterbliven polack i målet (Stefan Liv) förtjänar ju inte att ta sig till semifinal. Men men, livet är orättvist, HV tog sig vidare, fan vad förbannad jag blir. Äckliga, illaluktande HV.

Sitter just nu och väntar på förlängningen i den andra avgörande kvartsfinalen, mellan våldtäksmännen Linköping och "Schuu, de ä bar å åk"-Skellefteå. Jag hoppas och tror på norrlänningarna, jag menar, har man en kille i laget som heter Koskenkorva, då kan det ju inte gå fel!

Kom också på att Linköping har Sveriges äckligaste och dummaste idiot, grisliknande Andreas Jämtin, i laget, ytterligare en anledning till att man hoppas på SAIK. Se först och främst till och döda Jämtin grabbar, sen kan får ni gärna slå ut äcklena.

Fick ännu mer vatten på min kvarn när jag tänkte efter geografiskt. Linköping ligger ju bara ett par mil ifrån Mjölby, KOM IGEN SKELLEFTEÅ!

Kommentarer
Postat av: Räkan

Var är Djurgården? jaa just det ja..dom har semester såhär års..som vanligt..

2009-03-16 @ 21:23:41
Postat av: britta

hahahahaha. vafan! liv är ju assnygg. MEN en pinsam insats av linköping måste ja säga. dock inte allt för oväntat heller.

2009-03-16 @ 23:29:31
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: FUCKINGBULLSHITMOTHERFUCKER!

Jämtin är kung! Skönaste o jävligaste attityden i Elitserien! "Jämtin, vårt svin"

2009-03-19 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0