Studentvecka!

Hejsan alla kameler! Ber om ursäkt över den dåliga uppdateringen på bloggen, men det är ju studentvecka - vilket innebär att man är ständigt berusad och jag antar att ingen är intresserad av mitt fyllesnack här inne. Nåväl, när jag är hyfsat nykter ska jag försöka skriva lite, så varsågoda!

Som sagt befinner vi oss i gymnasiets hårdaste och roligaste vecka, den traditionella studentveckan! För mig började den i fredags, då min käre kusin tog studenten i Falkenberg. Jag och Jonas tog med oss ett gäng öl och begav oss ned till Halland, för att fira kusinen (och framförallt för att supa skallen av oss). Händelserik kväll, minst sagt, Jonas blev attackerad av en tjej två gånger om och kvällen kröntes med att jag blev jagad av ett gäng turkar.

Hemma var vi inte förän vid 4-tiden och med tanke på att bilen gick hem till Tranås vid 7 så var man inte så katig på lördagsmorgonen. Men man är ju inte den som är den. Kl 11 sänktes den första kalla och sen fortsatte det så tills man däckade vid 02.00. En dag som innehöll karneval, VM-kval och utgång på Statt och som fick mig att konstatera detta:

* Mikael Nilsson, högerback i Sverige, hade inte platsat i Gripenbergs b-lag. "Kan Zlatan klacka så kan jag". Idiot.

* Byggarna är sjukt äckliga, och förtjänar allihop en smäll mellan lysmaskarna. Ni vann slaget, men inte kriget.

* Det går hett till när Pepin diskuterar på fyllan.

* Ploff såg ut som han hade sprungit ett maraton i 40 plusgrader, efter ett par timmar på statt.

* Jalles kebablåda slår det mesta.

* Simon Hellström är äcklig. Nu ljög jag, det har jag vetat länge.

***

Söndag idag, började med ölfrukost hos Jonas "Kirschsteiger" Brandholm, innan det var dags för lite öl och tennis. Söderling förlorade ju som väntat, men ölen var ju god i alla fall. Snart dags för beachvolley, och samtidigt passa på att fylla på med några kalla till.

Vi ses i dimman alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0