Kamelen bryter mot manlighetslagar

Folk (och även jag) har börjat undra på sistone vad som händer med mig. Jag har brutit på manlighetslag på manlighetslag på manlighetslag, vilket skrämmer skiten ur mig. Den alldeles för långa listan har nu komplementterats av ännu ett omanligt inslag.

Listan:

* Ett tag hette min favoritlåt "If I were a boy" med Beyonce

* Jag har börjat dricka vin (men jag lovar, jag hatar det).

* Okej, där ljög jag lite. Jag hatar mitt eget vin, men vissa viner är faktiskt OK.

* Jag har börjat tycka om Bob Dylan (tycka om, inte älska).

* Jag har nästan inget emot Estet längre.

Och nu det senaste av manlighetsdödandet:

* När jag tänkte på vi imorgon skilj åt blev jag tårfärdig. Det tar emot att säga, men jag kommer sakna skiten. Så in i helvete.

*****

Som sagt, vad händer? Nåväl, en kanondag att vänta imorn, vi får vänta lite med läppdarret. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robin Hansson sa inför klassen innan vi slutade "Boys don't cry, but real men do". Det vill säga att det är nu du håller på att bli man ;)

2009-06-14 @ 17:39:59
Postat av: Singleton

Robin Hansson sa inför klassen innan vi slutade "Boys don't cry, but real men do". Det vill säga att det är nu du håller på att bli man ;)

2009-06-14 @ 18:07:56
Postat av: Sara

Pff, du som har mobbat mig för att jag älskar Dylan. Vilken tur att du har funnit mystiken i hans låtarna

+ att han är en enastående artist, legend.

<3

2009-06-21 @ 11:08:39
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0