Spotifyreklam

Precis hemkommen från blöjfabriken sitter man nu klarvaken vid datorn, trots att man varit sömnig hela dagen. Den korta powernapen på trucken, som visserligen var ack så underbar och välkommen visar sig visst nu vara ödersdigen. Så för att försöka somna, tänker jag lista de jobbigaste Spotifyreklamerna, i hopp om att bli så arg inombords att jag däckar av vrede.

3. Kevin Borg

Den fula fjortisturken var visserligen bara med ett tag på Spotifys reklam ett tag, men hans röst ekar fortfarande inom mig. Än idag kan jag vakna upp kallsvettig på nätterna med hans knackiga p14-svenska i mitt huvud. Kevin Borg är, och kommer alltid att vara, en äcklig, töntig fjortis som inte kan sjunga. Tack gode Gud att hans reklam inte finns med längre.

2. Carolina af Ugglas gånger 2

Jag har nämnt det förr, den kvinnan borde skjutas. Att hon får vara med på två olika reklamer är ett skämt, hon är en usel, verkligen jätteusel sångerska, är knappt känd och har en röst som får ryggmärgen att ila. "Hej, det... ååh ursäkta att jag stör (nehe, menar du det?), det är Carolina af Ugglas här..." Bara att tänka på hennes hemska reklamer får mig att vilja ta med mig min AK5:a från regementet och göra processen kort med satmaran.

1. "Spotifytjejen"

Den extremt jobbiga tjatmostern är namnlös för Spotifyanvändare, men inte för den skull okänd. Inte nog med att hennes röst är VÄRRE än af Ugglas, utan de pressar hennes meddelande sönder och samman. Spotify tar till alla möjliga medel för att få folk att köpa premium, och på så sätt slippa reklam, och man gör det genom att tvinga deras stackars lyssnare med det fruktansvärda meddelandet "Hej, ursäka att jag stör igen, men jag vill bara göra er uppmärksamma på att ni kan gå in på spotify.com och uppgradera er till premium". Rätt ofta får man dessutom höra eländet två gånger i rad, och då blir man ju arg att man nästan svimmar. Spotify, ni är onda.

Bubblare: Idioten till familjefar som ringer in till telefonsvararen och vill ha ett familjekonto.

***

Åh, det funkade, jag blev så arg att ögonen gick ihop. Godnatt, och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0