Vem fan vill lyssna på Kevin Borg?!

Finns inget gott som inte för något ont med sig, det fick jag erfara idag. Hade installerat musikprogrammet Spotify, det bästa programmet jag någonsin haft, och satt och lyssnade på The Trooper med Iron Maiden, när plötsligt låten bryts. Istället fick jag höra en hemsk stämma som ljöd: "Hej mitt namn är Kevin Borg, tidigare i år vann jag idol (vem fan bryr sig?) och nu har jag släppt en ny singel. Lyssna gärna på den!"

Alltså, dom avbröt mig när jag satt och njöt åt Iron Maiden för att jag skulle bli upplyst om att en ful, äcklig jävla idolbög hade släppt en ny värdelös singel?! Vem fan bryr sig om att den sliskiga taniga fikusen har gjort en usel låt, vem fan kommer att lyssna på den? Förutom knappt byxmyndiga fjortisar, som ändå är för efterblivna för att kunna installera Spotify?

Kevin Borg borde, precis som Darin och Johan Palm, våldtas, misshandlas och slängas på en hög, så vi kan bränna upp avskummen.

Som sagt, jag visste att det var något fel på programmet, det var för bra för att vara sant. Smäller snart.

Kommentarer
Postat av: Koffe ;D

de e mycket wajn nu, du får tillgång till nästan all musik i världen gratis, då kan man stå ut me 2 reklampausersom som är kortare än 30 sec per dag, även om det är ett äckel som pratar ;)

2009-01-20 @ 13:42:13
Postat av: Simon

Dem norska reklamerna är inte att leka med heller^^

2009-01-20 @ 15:21:33
Postat av: Orre

en annan kör på premium och slipper all reklam

2009-01-21 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0