Välkomna! (Jag hatar Kevin Borg)

Tjena! Kul att folk lägger sig i och disskuterar på min blogg, sånt gillar vi! Gabbe (som oftast är emot) och Jonas (min vapendragare), fortsätt med att kommentera och argumentera! Kul också med nya läsare, såsom 08:or (Marre) och glupska korvätare med hockeyfrilla (Jakob). Sprid SC Army vidare, pågar! Ska även tillägga att Jakob var väldigt tydlig när han kommenterade, han skickade nämligen sin kommentar två gånger (med två olika signaturer). Skicka en gång till, så alla förstår.

HORA! Precis när jag nästan hade skrivit klart när jag fick höra en hemsk röst på Spotify. Jag har hört den innan, ni har hört den innan. Självklart är det det inavlade horludret Kevin "Hej-jag-är-en-Idolfikus-våldta-mig" Borg som tvingar mina stackars öron att lyssna. Förutom Jolles, är Kevin Borgs röst den mest störande någonsin. Avlid, ditt äckliga snöre! För 293:e gången fick jag höra "Hej, mitt namn är Kevin Borg(väldigt dålig svenska), hoppas ni har det fantastiskt(fortfarande väldigt dålig svenska, samt efterföljt av ett oförståeligt mummel), och eeeeh lyssna gärna på min nya singel (ännu sämre svenska, med bögig accent). Håll käften, din golande jävla pajas.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Genialiskt söderby. vem är som du?! nej ingen är som du!

2009-01-31 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0