Comeback om gnällig jävel och störande fjortisar

Jaha, bara en dryg vecka efter att den legen... vänta lite... dariska bloggen lades ner gör alltså SC Army comeback. Men vad gör man inte för sina trogna läsare (i detta fallet Ludde) ? Men ska lugna alla er som ligger sömnlösa på nätterna i väntan på att få en känga av mig, för jag kommer aldrig mer skriva skit om någon i min närhet, även om det med all säkerhet kommer kännas lockande.

Anledningen till den otippade comebacken är några sjukt störande grejer i Bredstorpshallen tidigare idag. Till att börja med kan jag ju skriva att TAIF spelade som våldtagna flickjuniorer och fick stryk med 6-0 mot de snela vita hestarna, Vita Hästen. Sen hamnade vi precis framför en sjukt negativ, sur, gnällig och ständigt klagande gubbe som hela tiden skulle säga sin åsikt (som varken vi eller hans kompis, stackars honom, ville höra). Idioten hittade fel exakt överallt, även när Tranås för en gångs skull var bra, antingen skjöt de för lite, när de väl skjöt så borde de ha passat, var det inte det ena så var de det andra, nöjd var han i vilket fall som helst aldrig, gubbjäveln. När aset, som förmodligen aldrig har vart omtyckt av sin mamma, hade predikat i över timma om hur dom kunde spela bättre, att de var deras sämsta match han hade sett och att "Fan Magnus, du spelar ju som en jävla kärring", så tröttnade hans kompis och frågade hur många matcher han egentligen hade sett i år. Kötthuvudet började då stamma och harkla sig; "Ööh det är väl en 4-5 matcher". Jävligt insatt med andra ord, nästa gång håller du käften din gnällspik.

Att tvingas stå ut med neandertalaren bakom mig var dock inte det värsta under matchen. För en par rader snett ovanför oss stod 3-4 extremt jobbiga och störande fjortisar, som så fort Vita Hästen hade pucken skulle skrika allt vad dom hade. Äckliga jävla pissluder, snälla revolvern var är du ? Förmodligen var dom tillresta hockeyhoror som skulle bli stockade av Vita Hästen-lirarna efter matchen, något annat kan jag inte tänka mig, och i deras pannor stod det "Hej-jag är fjorton år, är jävligt ful och jobbig och gör allt för att få uppmärksamhet, snälla kom och ha sex med mig".

Ja, dom hade stora pannor.

Alltså, i tre timmar fick vi stå ut med att se TAIF bli våldtagna upp och ned, höra på en eländig gnällspiks jävla klagande och uthärda ett gäng vidriga fjortisars skrikande. Jaja, vi hade i alla fall tur med vädret... nej, förresten... Sverige...Januari... det senaste tar jag tillbaka...



Kommentarer
Postat av: Robhan

Tur att tunnan lugnade ner dig lite sen då^^

2009-01-19 @ 01:41:57
Postat av: Simon

Tack för comeback.

2009-01-19 @ 10:08:21
Postat av: Anonym

jag citerar "Äckliga jävla pissluder" lol!

2009-01-19 @ 11:34:51
Postat av: singleton

jag citerar "Äckliga jävla pissluder" lol!

2009-01-19 @ 11:35:30
Postat av: Söderby

Ja kanske lite grovt, men nu är det ju ingen i tranås iaf, utan långt borta i norrköping!

2009-01-19 @ 15:19:48
Postat av: Larsson

Skönt att ha dig tillbaka.

2009-01-19 @ 18:38:50
Postat av: Jonis

7-0 blev det faktiskt till hästarna :O

2009-01-21 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0