Läsare före vän?

Fick en väldigt kommentar av min vän (hoppas jag kan kalla dig det fortfarande?) Alexander Singleton, gå gärna här och läs den. Har haft bloggen för skojs skull, för att driva med folk på ett ironiskt sett och skriva om saker som jag stör mig på. Detta har gått till överdrift, folk nära mig tar illa upp och det är självklart inget jag vill. "Välj mellan vänner och läsare" skriver Singleton. Självklart ett lätt val, jag kanske är dum i huvet, men jag är åtmistone inte dum i huvet. Självklart väljer jag vänner framför en meningslös blogg som snittar 30 besökare per dag. Vill inte förlora vänner för att jag på ett skämtsamt sätt driver med dom. Har aldrig, okej några undantag, menat illa, men tyvärr har det i många fall missuppfattats. Ett exempel: "Kritik för att inte våga stå upp mot sin pappa", antar att Singleton menar mitt inlägg om Martin Hillberg. Hade aldrig skrivit det om jag visste att det inte gick att skämta med Hillberg. Nu gjorde jag det och visst var det inte bara snälla ord, men det är ju inget illa menat. Och jag har absolut inget emot Robin Hanssons och Alexander Singletons stil/musiksmak, även det blev missuppfattat. Dessutom hade någon frågat Singleton ifall jag var rasist, vilket gjorde mig chockad. En av mina bästa vänner, Bruno är mörkhyad och har även ett flertal utländska vänner så det var det värsta jag hört på länge. Alla kritiseringar har dock gått till överdrift och jag vill inte bli uppfattad som en dryg idiot. Detta plus att jag självklart väljer vännen före den trogna läsaren (sorry Jonas) gör att detta blir mitt sista inlägg. Tack så mycket alla.

Kommentarer
Postat av: Singleton

Härligt att höra, och ja det får verkligen göra :)



2009-01-07 @ 01:49:51
Postat av: Stefan W

Hej :) läs gärna mitt senaste inlägg om skor i hemmet och top-models "skönheter" :D

2009-01-07 @ 01:56:21
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Söderby

i helvete heller stefan

2009-01-07 @ 02:08:36
Postat av: Singleton

rofl at stefan

2009-01-07 @ 02:18:41
Postat av: Johan

Trist att du ska sluta, denna blogg var ju stundvis riktigt rolig att läsa:), men jag kan hålla med om att du gick lite väl långt ibland. Fast kan du inte fortsätta blogga, men på en nivå där du inte driver med folk du känner? :)

2009-01-07 @ 11:12:53
Postat av: Jonas

Okej, världen kanske inte går under bara för att du slutar blogga. Har alltid fattat att bloggen är ironisk (i de flesta fall) men självklart finns det personer (även jag ibland) som tar illa upp.

Kanske är lika bra att du lägger ner SC Army ändå.

Kommer dock sakna bloggen kl 01:02 en vardag när man inte kan sova.

Postat av: Jonas

Länken funkar tydligen inte men den gick till en ledsen gubbe. Jag gör den här i stället :(

2009-01-07 @ 12:32:26
Postat av: Anonym

Jonas ifall du så kan jag ringa och berätta en godnattsaga för dig om hur mkt jag hatar tanter framför mig i kön osv :)

2009-01-07 @ 17:30:47
Postat av: Söderby

oj glömde namn

2009-01-07 @ 20:20:09
Postat av: Simon

RIP Sevencamelsarmy.

Saknad.

2009-01-09 @ 20:06:13
Postat av: Larsson

Ja, det här var ju inte så ... kul.

"Största möjliga lycka åt största möjliga antal människor", kanske? Nej, kanske inte då.



öagöneöinevpiapipiepa9vaepi

2009-01-11 @ 22:48:13
Postat av: Wiberg

Ahh jävla dumheter.. man ska va rasist o driva me folk aom har utländskt härkomst i släkten.. helt rätt:D haahahahaahah



jamäe rasist vadå då??

2009-01-20 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0