Fy, Jonas

Fick idag höra av en kille, inga namn men han är 22 år och gymmar på Shape, att anledningen till att Jonas Brandholm gick ifrån min lägenhet redan 09.30, även fast vi festade till 06.30, var att han inte vill hjälpa till att städa. En av mina trognaste läsare svek alltså mig och orkade inte hjälpa till att städa upp det lilla! Usch! Det ska också sägas att det tog mig och Skunk-Anders ca 5 minuter att städa upp allt, väldigt ansträngande med andra ord. Jag gillar inte din lilltå lika mycket nu längre, Jonas.

Från en sak till en annan: Mina grannar ringde till polisen för att vi spelade hög musik på lördagsnatten, trots att vi stängde av när dom sa till. Larvigt.

När jag ändå är igång kan jag ju nämna också att jag sammanlagt sov ca 9 timmar mellan fredag och söndag, så när jag helt slut, däckade av trötthet klockan halv 8 på söndagskvällen ville jag ju gärna sova hela natten. Men icke, efter en dryg timma ringde min vän Gordan och väckte mig, han ville ha sin tomma väska, och min störda sömnrytm gjorde att det tog  mig 4 timmar för att somna om. Hade det inte för att det var du Gordan, så hade jag blivit arg!

Kommentarer
Postat av: Jonas

dels det och dels det jag sa till dig på msn igår.. fy på mig.

när jag vaknade 9 30 orkade jag inte vänta till 12 när ni vaknade.

hoppas du förlåter min lilltå?

2009-01-28 @ 10:20:39
Postat av: Flaanders

mycket dåligt av jonas.. oavsett hur värden luktar så ställer man upp:)

2009-01-29 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0