Blondinbella borde skjutas

Ber om ursäkt, glömde skriva ned en sjukt störande grej jag fick reda på förra veckan. Aftonbladet gjorde ett reportage om Blondinbella, fy fan vad jag hatar det ludret hur fan kan ett sånt helblodsäckel få så mycket uppmärksamhet? I vilket fall som helst kom det fram att hon nu tjänar 500.000 (fem-hundra-fucking-tusen) kr om året, för att hon driver en urusel, trist och genomäcklig blogg(och har designat något fult klädesplagg)!  Detta gjorde mig så sjukt jävla förbannad, hur fan i helvetes jävla Mjölby kan den tjackhoran tjäna guld genom att varje dag skriva grottmänniskoinlägg som "Heej, idag var jag och klippte mig på Gullans Klippställe, jag blev såååå nöjd XDXDXDXD" och "Åh, jag gick till Kjellmans laserbehandling, nu är alla mina fjortisfinnar borta, funkar garanterat XDXD" Hela tiden, utan undantag, fyllt till bredden med smygreklam, för en massa jävla skönhetsfirmor, klippställen, klädaffärer, bla, bla  bla, mjölby, bla bla, och fans moster. VEM FAN LÄSER SÅNT?! Jävlar, fan ,slavbög, helvete, Johan Palm, pissluder, satan. Blondinbella borde skjutas.

Skönt att få ur mig allt vrede, nu blir jag lugn i Jönköping ikväll :) pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till 110%. FYFAN för BlondinBella.

2009-01-23 @ 15:03:35
Postat av: Ruune

nu är han tillbaka.

2009-01-23 @ 15:05:51
Postat av: Jonas

Hahaha, skönt att bloggen är tillbaka.

2009-01-24 @ 14:24:58
Postat av: Jonas

(jag håller med till 110,1%)

2009-01-24 @ 14:25:45
Postat av: Söderby

Jonas, du ska alltid vara värst. Det är därför jag hatar dig :) (nej du är min ögonsten) (?)

2009-01-24 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0