Nattklubbsvakter, del 437

I går kväll fick jag ytterliggare vatten på min kvarn när det gäller intelligensen, eller snarare brist på sådan, hos nattklubbsvakter. Efter ett gäng bärs på förfesten och några huttar inne på Statt var man ju laser och vill shaka loss på dansgolvet. Dansa och ha kul tycker dock nattklubbsvakter inte om, de vill förmodligen att alla ska ha ett lika sorgligt liv som de själva, så mitt under grym uppvisning på dansgolvet ger en av vakterna (den fete) mig en stenhård hockeytackling och vill slänga ut mig. Givetvis hade varken han, eller den andre vakten (den gamle, fule gubben med valrossmustasch) ingen förklaring till varför de ville slänga ut mig. Som sagt, intelligensen på en nattklubbsvakt sitter i förhuden.

Nattklubbsvakter - ni är det lägsta man kan komma som människa, närmare ett djur kan man inte komma.

***

En annan sak som bör nämnas är att jag är riktigt orolig över mitt ölsinne. Jag har alltid haft som standard att sänka en halv platta öl på förfesten, men igår var jag en däckad kamel efter 7-8 st. Lyckligtvis kvicknade jag till och orkade med det klassiska och rutinmässiga shotracet med Jonas på Statt.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0