Mer eller mindre oprovocerade sågningar

Har lite tråkigt här i vakten, så tänkte sitta och vara arg på några omänskligt vidriga personer.

Börjar med Anna Anka. Våldtäkt är fruktansvärt på alla sätt och borde ge dödsstraff alternativt kastrering som straff, men när det gäller Anna Anka tycker jag att det borde vara tillåtet. Hon skulle dessutom säkert tycka om det, med tanke på hur vriden hon är i huvudet. Anna Anka tillhör djurriket, om ens det. Hennes s.k intelligens är så liten att varenda Paradise Hotel-medlem skulle framstå som... ja åtminstone mindre korkad. Tror inte jag är ensam om att vilja slippa hennes fula, plastikopererade tryne i TV-rutan, eller?

Nästa man till rakning är regissören (orkar inte leta rätt på fikusens namn) till den katastrofala serien "Andra avenyn". När tjockskallen valde skådespelare, var han både totalt redlös och heroinpåverkad? Förutom "ICA-Stig" så är ju trattarna till skådespelare så våldsamt dåliga att det hade blivit högre underhållningsvärde att anställa ett gäng vaxdockor. Skjut regissören.

Tönten som vann Idol i all ära, men årets käftsmäll borde delas ut till hans vidriga och uppmärksamhetskåta fjortisflickvän som skämde ut sig inför hela svenska folket. Följer inte, har aldrig gjort och kommer aldrig någonsin följa "Idol" och jag såg inte heller finalen, men ett klipp på 20 sekunder fick mig att bli så sjukt äcklad att jag ville lägga en Vesuvio med sås på mattan. Johan Palm, Darin, fjortisflickvänner och psykiskt sjuka fans, "Idol" har inte gjort något annat än att äckla svenska folket.

Dags för lite FIFA-lir, åh vad jag älskar vakten! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0