Bloggmagi om otroligt störande saker!

Tjena.

Vad gör folk när de är uttråkade? Kollar på en usel film som man redan sett 7 gånger och som fortfarande är lika horribel? Stickar en ful tröja och tvingar sin son att bära helvetet? Spelar datorspelet Harpan(antagligen den tråkigaste spelet som någonsin gjorts)?

När jag inte är i skolan, inte på gymmet, inte hos någon polare, på någon fest eller på en fotbollsplan är det väl tänkt att man ska göra något nyttigt. Som t ex plugga inför matteprovet eller läsa någon bok. Dessa sysslor lyser dock med sin frånvaro och istället hamnar man vid tv:n och kollar på något halvsjaskigt program(tänk dharma & greg), eller framför en datorskärm.

Nu ska det bli ändring på det, jag ska nämligen börja blogga(precis som alla andra, men man måste ju rätta sig till ledet i landet Lagom), så när jag har tråkigt så kan ni räkna med stor berättarmagi här på SC Army. Temat på denna blogg kommer i huvudsak vara grejer som jag stör mig på, världsomfattande som vardagliga. Och jag säger redan nu, jag stör mig på jävligt mycket..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jonaS^

keft

2008-09-18 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0