Söndagslistan

Idag blir det premiär för "Söndagslistan" i Seven Camels Army. Kommer att lista de tre mest störande och avskyvärda personerna just nu. Självgoda, sura, överskattade, korkade och allmänt jobbiga personer som man bara vill slänga på en hög och bränna upp, alternativt köra över med en traktor. Framöver har jag tänkt mig att göra utrymme för att ni läsare ska få såga någon. Så är det någon du är riktigt förbannad på, skicka förslag till mig med bra motivering.

Här kommer jungfrulistan:

3. Ralf Edström

Tog sig in på listan i tuff konkurens med Glenn "Hej-jag-tror-jag-är-bäst" Hysén.
Edström sågade Sveriges största stjärna genom tiderna, alla katogorier, Zlatan Ibrahimovic. Usch.

2. Darin Zanyar


Kommer med på gamla meriter. Drömmer fortfarande hemska drömmar om den flinande snorungen med tandställning i Idol 2004. Darin är ett typexempel på en person som man blir rasande av att bara titta på. Lås in honom och släng nyckeln.

1. Vårdaren på Astrid Lindgrens Barnsjukhus


Våldtog en nyopererad, rullstollsbunden 13-årig flicka. Hade jag mött djuret på stan hade jag slagit honom tills han hade liknat en Picassomålning. Han får 3-5 år i fängelse, hennes liv är förstörd. Inför dödsstraff, för helvete.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Du vet att jag stör mig sjukt mycket på att du har EN endast EN dromedar som visningsbild. Istället för sju stycken kameler som bloggen trots allt är döpt efter...

2008-09-21 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0