Jordbävning på gymmet?

Är det straffbart att gå omkring på ett vanligt gym som någon billig jävla Arnold Schwarznegger-wannabe och spänna sina anabolaförstärkta muskler till det yttersta, samtidigt som personen i fråga vrålar ut sin manlighet varje gång när han släpper sin skivstång? Jag ställde mig frågan gång på gång när jag var på gymmet häromdagen och tvingades lyssna på denna grottmänniskas vrål och stånkningar i över en timme. Odjuret nöjde sig heller inte med sina hemska skrik, han älskade nämligen också att kasta stången ned i golvet varje gång han hade varit så duktig och hivat upp den. Hade jag inte vetat bättre hade jag, med vibrationerna i åtanke, gissat på jordskalv.

Vid det här laget var jag så arg och irriterad att jag hade lust att trycka upp skivstången i hans brevinkast så han hade fått spy ut den. Tur för honom att.. eeeh... han vägde 50 kg mer än mig och hade en biceps i paritet med min midja. Jag fick helt enkelt, snällt och stilla, fortsätta med mina övningar och stå ut med mullrandet, bröstdunkningarna och jordbävningarna.

Ett tips till min uppblåsta, neddopade och extremt självgoda gymkamrat: Kanske söka jobb som vakt? (Om du inte redan är det, vore ju inte någon högoddsare i så fall.)

Nog talat om Shrek, klockan är mycket - dags att knyta sig. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Zidz

Riktigt bra! Keep it up :)



http://www.youtube.com/watch?v=5IQ9mpFZz9c

2008-10-08 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0