Nytt världsrekord



Var bara tvungen att lägga upp den här bilden. Hade lite brådis när jag kom och åkte på stan och skulle svänga in på storgatan(ni vet helvetes-korsningen när man kommer från holavedsgymnasiet). Givetvis valde den här farbrorn att gå över gatan j u s t då, till min stora förtret. Och det var ingen lättviktare heller minsann. Jag har fasats över många gamlingar som tagit alldeles för lång tid på sig på övergångsställena, men den här snigeln formligen utklassar allt motstånd. Jag överdriver inte när jag säger att han behövde 2 minuter på sig att släpa sig över vägen, en sträcka på 5 meter. Jag kan säga så mycket som så, att under de 2 långa minuterna hann jag tänka många hemska tankar.

Kommentarer
Postat av: BELLA

hahaha jag måste få länka din blogg på min ? :)

2008-10-16 @ 21:26:03
URL: http://svenskkebab.blogg.se/
Postat av: FilleRääf

Hahaha, älskar fan din blogg xD

2008-11-06 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0