Håll dig till modelljobbet Natacha!

I brist på annat att göra så satt jag vid datorn och surfade jag runt på Google, ett gigantiskt hav av bl a stentrista hemsidor, ointressanta nyhetsartiklar och fullkomligt usla bloggar. Det senare fick jag göra närmare bekantskap med, när jag snubblade in på modellen, IQ-befriade Natacha Peyres otroligt dåliga blogg. Natacha är en väldigt snygg tjej, som ser utmärkt ut i herrtidningar med sina uppumpade utväxter, och jag tycker att hon ska hålla sig till sitt fotande. För skriva kan hon inte, hennes skrivförmåga är sämre än normalbegåvad 12-åring och dessutom är hennes inlägg grymt ointressanta eller fullständigt korkade. Oftast både och.

Hennes brist på intelligens lyser starkt igenom och jag genomskådade ganska snabbt att Natacha drar stor nytta av sitt utseende. För vem hade velat läsa hennes smörja om det inte hade vart för hennes utseende, bröstinplantat och att hon var den mest korkade av alla korkade blondiner på Paradise Hotel? Killar i 14-årsåldern som besöker hennes blogg är nog inte ute efter att läsa vad hon åt till middag den dagen i alla fall...

Gå in på www.improveme.se, hemsidan som förmodligen betalar en massa pengar för Natachas dagispoesi, klicka in er på hennes sida och döm själva!

Ja, jag vet, det står "Läs succebloggen här"! Jag skrattade också åt det, stor komik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0