Omänskligt jobbig

Hoppas ni har haft en äcklig jul, framförallt Simon och Jonas. Dagens inlägg kommer att handla om en kille som är sjukt, ja nästan omänskligt jobbig och störig på fyllan. En kille som klänger, tjatar, härjar, är hårdhänt och är allmänt jobbig, så jobbig att man börjar tänka hemska (hitler-hemska) tankar. Vi snackar naturligtvis om Joakim Magnusson, men det hade ni väl förmodligen redan listat ut efter min motivering. Tror alla som som har varit ute i tranås s.k "nattliv" instämmer till 100 procent, och även den snällaste av de snälla (vi snackar Callum Bloodworth-snäll) får mord i blicken när en full jocke dyker upp. Jonas Brandholm är äcklig, men jag tycker ändå att vi ska ägna en tanke åt honom, det är nämligen han som är myggbettets huvudmål på fyllan. Jonas får ständigt stå ut med okontrollerade övergrepp när Jocke är full och att anlita en livvakt kanske inte vore så dumt. Eller införskaffa en revolver.

Från en sak till en annan, fick en kommentar på bloggen av signaturen "Redaktören", året närmar sitt slut och läsaren ville att jag skulle skriva en årskrönika, en sammanfattning om årets alla störande händelser. Ingen dum idé, inte omöjligt att jag skriver ned nåt! Nåvål, godnatt alla och ha en äcklig fortsättning på julen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

HJÄLP! Kan du bli min (äckliga) livvakt?

2008-12-27 @ 23:23:18
Postat av: jocke

Jag älskar dig också. Keft!!!!!!

2009-01-01 @ 03:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0