Efterbliven fjortis

En av Sveriges äckligaste personer är utan tvekan Johan Palm från det usla tv-programmet "Idol". Inte nog med att han kommer från Sveriges grisigaste och tråkigaste stad, Mjölby, utan han rättfärdigar alla Mjölbyfördomar svenska folket har. Han är en mesig, äcklig fjortistönt som tror att han är något. 16 år ska tydligen råttan vara, men ser ut som 11. Nu har den blonda fikusen äntligen åkt ur Idol, och miljontals männsiskor framför tv-apparater över hela landet drar nog en lättnadens suck.

En som dock inte gråter av glädje är Mjölbydjurets största fan, Anna-Lisa Stamatopoulou (ja, han som kom på namnet var garanterat dyngrak).
Någon som minns den galna tjejen i Falun efter en Darin-"konsert"? Ni vet hon som inte ville tvätta händerna, tönt-Darin hade ju rört vi dem. Nåväl, den tjejen kan slänga sig i väggen, Anna-Lisa är  nämligen helt outstanding!
Att Anna-Lisa har Johan Palm som största idol räcker väl för att man ska idiotförklara henne, att hon sedan avgudar honom så mycket att hon illskriker och hyperventilerar när hon kommer i närheten av pajasen gör att man vill sätta en yxa i skallen på henne. Att hon har en allvarlig hjärnskada är nog alla överens om, jag menar, en sak att bli euforisk när Iron Maiden drar igång "Fear of the dark" på scen, men att helt tappa fattningen för en urusel råtta från Mjölby, då dyker det ju genast upp misstankar om att pappa Stamatopoulou tappade sin dotter i golvet vid födseln.

För er som har missat den efterblivna fjortisens anfall så bjuder jag på lite ögongodis nedan! Se och skratta(eller äcklas):

 

Man fick även följa Anna-Lisa backstage, och även där skämde hon ut sig totalt:



Kommentarer
Postat av: Orre

Jag mår illa bara jag tänker på henne tvi! +o(

2008-12-03 @ 15:53:05
Postat av: Strandgren

Hon är ju seriöst helt jävla dum i huvudet...

2008-12-03 @ 16:27:14
Postat av: Stampe

Nu får hon väl ändå ta av sig trosera ..

2008-12-03 @ 19:08:11
Postat av: Larsson

"Se och skratta". Ja, det är ju tur att du ger oss ett tredje alternativ, för fy fan vad äcklad jag blir. Att få med två så stora äcklon i samma video är banne mig meriterande. Fan.

2008-12-03 @ 20:22:52
Postat av: Viktor Möller

Vänta nu,du tycker att Johan Palm är...ful och liten för sin ålder ? Genialt, hur kom du på det?



Han tror dessutom att han är något?(Han har ju bara kommit 4 av 10 000 sökande i Sveriges största musiktävling).



Jag ser även att du tycker den fjortonåriga stalkern,som halva landet såg stå och skrika som ett psyko, är dum i huvudet.

Jotack, skarp iaktagelse



Det är förresten Jag som var V.

2008-12-03 @ 20:50:20
URL: http://evilannanas.wordpress.com
Postat av: Bruno

Jag kan skita, pissa och drick öl samtidigt. Det tycker jag är minst lika meriterande som att komma på fjärdeplats i idol. Men inte fan kommer tjejerna och skriker som grisar som kastreras utan bedövning när jag berättar det.



Det finns ju vissa som uppenbarligen inte kan läsa ett blogginlägg utan att, verkar det som, ta illa vid sig.

2008-12-04 @ 00:30:19
Postat av: Jonas

alltså han och fjortisen är bland Sveriges mest pinsamma människor, även ifall bruno kan allt det där så är de fortfarande mycket mer äckliga!

2008-12-05 @ 13:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0