Alex Schulman for President!

Blir ett kort inlägg idag, är grymt bakis efter den vilda gårdagen. Julshow på dan, Statt på kvällen, korkade upp 09.30 och svepte sista ölen vid 3-tiden på natten så det är väl fullt förståeligt att man är seg idag. I brist på ork, och annat att göra, så ängnade jag senaste timmen vid datorn, lusläsandes Alex Schulmans fantastiska blogg. Ni som tycker att jag klagar mycket i min blogg har inte läst den gode Schulmans verk. Jag har verkligen mött min överman, och framförallt min själsfrände! Han kritiserar och klagar på allt, är sarkastisk och ibland lite elak. Underbar blogg, in genast och läs!

http://www.1000apor.se/blogs/alex

Även hans bror Calle bloggar och gör det riktigt bra, men det är Alex som är bloggarnas okrönte mästare! En som däremot driver en usel blogg är Kenza. Ofattbart att hon har mest besökare av alla på blogg.se, hon är visserligen snygg men hennes inlägg är totalt ointressanta och dåliga. Gissar att merparten av hennes läsare är 50-åriga pedofiler, som hoppfullt sitter och väntar på heta "Wet T-shirt"-pics eller liknande. Luktar Natacha Peyre om henne, "Hej, jag är snygg och har en undulats IQ, läs min blogg".

Ni som vill plåga era ögon: http://kenzas.se/

När vi ändå är inne på dåliga bloggar måste jag ju självklart nämna Blondinbella. Ett av universums största mysterium. Hur en sådan råusel blogg kan ha så många tittare kan nog inte ens den skarpaste och mest insnöade professor svara på. Hennes blogg består till 99% av reklam för en massa hudvårdsföretag, klippställen, klädaffärer och vad fans moster.
Smygreklamen är pinsamt uppenbar och på alla bilder hon lägger upp är hon noggrann att företagets logo/ produktens märke ska synas väl. Kass blogg, läs den inte. Tänker inte länka.

Ojoj, blev visst ett långt inlägg till slut! Men skönt att få ut alla aggressioner!

Ha det bra alla (utom blondinbella och Jonas Brandholm...) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0