Rutten fredag

Kors i taket, 2 inlägg på samma dag! Snacka om att sätta de som klagat på min inaktivitet på plats. Nåväl, till saken. Har haft den tråkigaste fredagen på väldigt, väldigt länge. Trött och orkelös som en sönderlanad WOW-missbrukare, förkyld tack vare kylan i det här jävla landet, och dessutom har jag även fått det jag saknat i flera veckor: Halsont. Pricken över i. Så medans kompisar var ute och hade det kul, festade och levde, satt jag hemma ensam helt nedslagen och kollade film hela dagen. En riktig Jonas Brandholm-fredag, fattar inte att du står ut vecka efter vecka. Har aldrig haft så tråkigt, till och med Sture Brolin skulle liva upp stämningen med sin sömnpillersröst. Dessutom ska jag upp mitt i ottan imorn, samling kl 10 för avresa till en fotbollscup i Jönköping, som jag säkert få se från bänken. Färdigklagat för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0