Hemligheten bakom bloggnamnet

En "trogen läsare" kommenterade nyss och undrade varför jag döpte min blogg till "Seven Camels Army". Kort och gott är det en blandning av en av mina absoluta favoritlåtar Seven Nations Army med White Stripes, och min förkärlek till kameler. Nu vet du det, fyndigt va?

När jag ändå är inne och skriver, min hund dreglade nyss på min nya tröja, ganska störande det. Hoppas han får ett äckligt nytt år.

Något som också är jävligt störande är att jag fick skriva om allt det här, pga att det förbannade jävla trådlösa nätverket dog när jag skulle publicera inlägget. Fan ta trådlös skit, han som uppfann det borde våldtas. Ring Michael Jackson.

Kommentarer
Postat av: Bokmal

mmmmmmm spännande

2009-01-03 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0