Gardells sjukligt irriterande skratt

Hade långtråkigt och då det bara fanns ettan, tvåan och fyran där jag befann mig så fastnade jag framför "Stjärnorna på slottet" (då förstår ni hur tråkigt jag hade). Efter ett tag hände en otroligt störande grej, Jonas Gardell brast helt omotiverat ut i ett hysteriskt skratt, till min stora irritation. För en sekund så trodde jag dåren var mentalt rubbad (vilket han kanske också är), men sen slog det mig, Jonas är ju bög och då automatiskt oerhörd femenin(stavning). Det förklarade ju allting, så förlåt att jag idiotförklarade dig, du gode man med finne i röven.

Kom gärna förslag till innehåll till min kommande årskrönika!

/kamelen


Kommentarer
Postat av: trogen läsare??

kan du inte

2008-12-29 @ 00:22:16
Postat av: *trogen läsare??

oops, här laggar datorn, kan du inte förklara varför du valt namnet till bloggen?

2008-12-29 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0