Extremt jobbig morgon

Denna morgon var inte en av dem roligaste jag har upplevt. Medans hela skolan firade Lucia, varav en stor del av treorna var fulla och glada, tvingades vi Te3 uthärda ett jobbigt matteprov. Morgonen började med att jag försov mig och vaknade en kvart innan provet skulle börja. Givetvis var bilen, med körförbud och sommardäck, helt igensnöad och självklart hade även  låset halvt frusit till is. När jag efter mycket om och men, köldskadade fingrar och 37 olika svordomsramsor, äntligen kom iväg fick jag, högst oväntat, snöplogen framför mig och fick trängas med 300 bilar i rödljuset. Till sist nådde jag skolan, och ta mig fan i helvete så skulle låset krångla igen. Efter ytterligare krångel fick jag, helt rasande, springa upp till matteprovet som, kan ni tänka er, låg nästan längst upp i hela skolan. Helvetet var dock inte slut, vi hade nämligen hamnat bredvid en sal med 25 skrikande fjortisar, som trots upprepade tillsägelser inte kunde hålla käft. Hade det vart för 2 år sen hade jag förmodligen sprungit in och knockat alla jag hade sett, men jag lyckades på något sätt kontrollera mig. Men fyfan vad förbannad jag var, äckliga jävla snorungar.

Från en sak till en annan, hörde att Duffy har släppt en ny skiva. Jag blev äcklad.

Kommentarer
Postat av: Observer

Tror inte att du för det första har mage att "slå sönder" var och en av dem. Du hade INTE gjort det för två år sen heller.

2008-12-14 @ 18:09:17
Postat av: Larsson

Ännu en av de som inte riktigt har förstått sig på ironi.



Sen finns det de på skolan som inte alls fattar det. Jag talar om den person (en elev, jag anar utländskt ursprung), Berit the receptionist och Sture himself, som två gånger idag (läs måndag) rev ned mitt fina montage som innefattade den muslimska vallfärden samt texten "Långdans!". Varför?

2008-12-15 @ 23:11:36
Postat av: Observer

Ja om du hade något förstånd överhuvudtaget så borde du inse att Hajj, den muslimska pilgrimsfärden inte har någonting med dans att göra whatsoever.

2008-12-16 @ 20:37:13
Postat av: Söderby

Har blivit en tradition att sluthuven, som givetvis inte vågar stå för vad som säger och är anonyma, lägger inte korkade kommentarer! Fortsätt så!

2008-12-17 @ 11:14:50
Postat av: Larsson

Och så var vi tillbaka till ironin.

2008-12-17 @ 17:35:34
Postat av: Observer

Tro fan att vi ska fortsätta så.

2008-12-17 @ 19:05:19
Postat av: Larsson

Det är rätt! Censurera mera! Låto oss leva i censur!

2008-12-20 @ 21:47:00
Postat av: Observer

Ja tänk vad bra en sådan värld skulle vara, Larsohn.

2008-12-21 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0