Samhällets bottenskrap

Inspirerad av Hank i den äckligt bra serien "Californication" så kände jag att det var dags att uppdatera bloggen igen. Hank och jag är ganska lika i vissa avseenden, även han bloggar om allt han stör sig på. Dock så får inte jag ligga med 10 olika tjejer i veckan som Hank, men arga blogginlägg har vi i alla fall gemensamt!

Dagens känga delar jag ut till alla de inavlade invånare i landet som röstade på Sverigedemokraterna i valet. Ni är alla dumma i huvudet, man undrar verkligen vilka barndomskomplex ni har. Förintelsen och medföljande filmer fick oss att inse vad främlingsfientlighet kan leda till, vill Sverige skapa ett nytt NSDAP? Ett rårasistiskt parti som slaktade judar till höger och vänster och behandlade alla människor som inte hade blont hår och blåa ögon som djur, är det det alla lågintelleigenta blöjraggare vill? Nu kan man självklart inte jämföra SD med NSDAP, än i alla fall, men deras motto att färgen spelar roll är precis detsamma som nassarna på 40-talet.

Nog om alla nötter som röstade på SD, de största idioterna i den här sorgliga historien är ju självklart partimedlemmarna i Sverige"demokraterna" själva. Är inte så insatt vilka dessa genier är, men partiledaren Jimmy Åkessons fula ansikte har väl ingen missat på TV. Denna man, som förmodligen blev slagen som barn, är så fruktansvärt vidrig att jag vill kasta upp varje gång jag ser honom. När jag såg honom och hans tillhörande supporterskara (ni vet fjortisarna som skanderade "Jimmy Åkesson, shalalalala") på valvakan var det inte långt ifrån att middagen hamnade i tv-soffan.



Så till er 5,7 % som har röstat fram en ny Hitler, grattis!

***

Kamelen is out.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jimmie Åkersson*

2010-09-30 @ 21:49:44
Postat av: Erikur

Dra åt helvete ditt jävla härke. Du är kass, glöm inte det din jävla MÖP.

2010-10-17 @ 16:26:37
Postat av: Anonym

haha fail på den första kommentaren. "Åkersson" haha

2010-11-15 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0