Varför jag hatar USA

Sverige fick inatt stryk mot USA, en välförtjänst förlust med tanke på hur genomusla merparten av Sveriges backar (med David "Hade inte tagit plats i Tranås AIF" Rundblad i spetsen) är. Men det kvittar hur välförtjänt jänkarnas seger var, att förlora mot USA är hemskt. Det är ett land varje normal människa hatar och jag ska nu förklara varför:

* De är sjukt självgoda och tror mer eller mindre att varenda land i hela världen är förorter till sitt land.

* Med ett geografiskt kunnande som en nyslaktad gris blandat med en vidrig arrogans är de helt vilse utanför staternas gränser. Det kvittar ifall de har varit på semester i Sverige, Tyskland, Ukraina, Lettland, England eller vafan som helst, när de ska beskriva var de har varit klämmer de fram lite nonchalant mellan donut-tuggorna: "Europe" Enligt deras förkrympta och efterblivna hjärnor så är hela Europa ett land, vilket bara det borde leda till elektriska stolen.

* De är ÄCKLIGT feta. Inte alla, med åtminstone upp mot 98% är ordentliga fläskberg som levt på hamburgare, chokladmunkar och Coca Cola sedan födseln. Det räcker med att titta på publiken i "Oprah" eller "Dr Phil" så kan man lätt uppskatta hur genomsnittsamerikanen ser ut. I USA är det en trend att vara fet, något annat vore orimligt. I Sverige går man till kyrkan, i USA till McDonald's.

* US Army, US Marine och alla andra korkade militära enheter hjärntvättar alla unga män till att bli maskiner och skickar sedan ut dem på onödiga och fullkomligt idiotiska krig de inte har något att göra med.

* Alla dessa JÄVLA USA-hyllande patriotfilmer som handlar om vilka otroliga hjältar amerikanerna är i alla krig gör mig tokig! Värst av dem alla är Pearl Harbor, som är en enda lång smörig hyllning om jänkarnas insats under WW2. Äckligt är bara förnamnet.

* Programledaren i "American funniest home videos" Tom Bergeron är helt på egen hand en anledning till att atombomba hela USA, den mannen är så vidrigt sliskig, falsk och påklistrad att man blir vansinnig. Att han är populär bland amerikanerna är ytterligare ett bevis på deras uteblivna intelligens.

* Av alla korkade amerikaner som har levt är George W Bush den absolut mest efterblivna idioten. Visserligen är det inte mer än rätt att ett så lågintelligent folk som amerikanerna leds av en retard, men med tanke på att USA:s politik faktiskt tyvärr styr mycket i världen så är det ju sorgligt. När det blåste lite kring öronen på George så kände han sig tvungen att vidta lite kloka åtgärder, t ex skicka armén till Irak och skjuta ihjäl allt de ser. Hade inte Bush varit så historiskt blåst hade man kunnat tro att han planerade ett tredje världskrig.

* Deras nationalsport är baseball, det säger allt. Jag menar, i Sverige spelar vi brännboll på lågstadiet och när vi blir lite äldre, på fyllan. Lägg till lite regler och en tjockskalle som kastar bollen till han som slår, ja då får du baseball.

* De kallar fotboll för soccer.

* När man är 18 år är man tillräckligt gammal för att skickas iväg och döda afghaner, men man måste vänta ytterligare tre år för att få dricka alkohol. Ska man skratta eller gråta?

* Tillsammans med Kanada blir de alltid favoritiserade av domarna i alla hockeyturneringar.

* Rasismen anses som fint i många stater. Förutom i idrottsammanhang givetvis, när de färgade vinner alla guld åt dem.

*****

Så, nu till det positiva med USA:

* I många stater skickas mördare och andra slusk som inte förtjänar att leva till elektriska stolen. Smidigt, bra och man slipper slösa pengar på att ha dem inlåsta, varför kan inte Sverige ta efter?

* ...nu kom jag inte på något mer bra.

*****

Hade kunnat skriva ner mer saker om varför jag hatar USA, men jag har faktiskt ett liv. Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: emil jonsson

påfallande många av de negativa punkterna gäller väl även för sverige?

2010-01-04 @ 18:11:44
Postat av: Anonym

No news here man.

2010-01-05 @ 00:54:14
Postat av: Minnesskvätt

Jag håller med dig i det mesta här, dock måste jag säga att när det gäller hockey tycker jag att amerikanerna är relativt ödmjuka. Hockey är inte någon gigantisk sport i USA, och jag tycker det märks på deras attityd också. Däremot deras kanadensiska grannar...



...och du skulle ju kunna tillägga en sak till som gör amerikaner till idioter; NASCAR är en större sport än hockey i USA. Jag vill bli knullad av ett järnrör i röven när jag tänker på det...



...och, trots att din lista är gedigen, undrar jag hur du kan undanhålla av jävla amerikanska rapparnegrer som sysslar med idioti i sin renaste form - och blir rika på det?

2010-01-05 @ 14:15:30
Postat av: Rikard

Är du kristen?

2010-01-05 @ 14:44:21
Postat av: Yes

Du Glömde att Bush fick sitta i 8 ÅR!!!

2010-01-05 @ 14:47:41
Postat av: Singleton

Vem är minnesskvätt? Uttalandet om rappare gör att du förtjänar att bli knullad av ett järnrör.



Är sugen på att veta just vad i rapp som är idioti. Och vänta nu, är inte världens mest framgångsrika rappare genom tiderna vit?



Håller dock med om NASCAR.

2010-01-07 @ 15:50:42
Postat av: Gabriel

Kan faktiskt halla med om nast intill allt :o Baseball ar ju daremot underbart! Klassas dessutom som varldens svaraste sport ;)



Minnesskvatt ar ju mest ett R-tard, aven om NASCAR bara ar en enda lang javla vanstersvang!



Vi ses pa sondag, bubben <3

2010-01-08 @ 08:23:41
Postat av: Minnesskvätt

Mycket lip här nu. Jag ponerar att det är mitt sista stycke ni lipar mest över;



I den värld jag lever i är uttrycket "rapparneger" samma skit som "blattesvenska". Jag hyser inget hat mot varken blattar eller negrer - tvärtom tycker jag att dem är lika dumma i huvudet som alla andra människor på den här jorden. Det jag verkligen hatar är rap/hip hop.



Btw, Eminem är inte vit.

2010-01-09 @ 00:22:39
Postat av: Singleton

För det första Minnesskvätt, det är lågt att diskutera anonymt.



För det andra, om nu alla är dumma i huvudet, varför peka ut ett visst land eller folkslag för att de är det?



Okej, du hatar rap/hip-hop för att "rappnegrar" + eminem tjänar bra pengar på det? Kallas inte det avundsjuka? Var glad för dom och fokusera på att fixa till en egen idioti som du kan bli rik på.



Rap/Hip-hop kräver mindre musikalisk begåvning när det gäller framträdande än många andra musikgenrer, gör det rappen till en dålig musikform? Nej. Snarare tvärt om. Är det inte genialiskt att kunna få fram bra musik på ett lätt sätt?



Börja inte orda om "bra" musik, för det är subjektivt och vi kommer aldrig nånstans i diskussionen.



Slutligen, istället för att irritera dig på andras dumhet, ta dig en funderar på din egen trångsynthet.



/Alexander Singleton



2010-01-09 @ 13:55:12
Postat av: Minnesskvätt

Kul.



"Börja inte orda om "bra" musik, för det är subjektivt och vi kommer aldrig nånstans i diskussionen."



I stycket innan är detta exakt vad du gör. Eh?



"Slutligen, istället för att irritera dig på andras dumhet, ta dig en funderar på din egen trångsynthet."



Hade du haft någon form av självinsikt hade du valt att inte posta föregående inlägg, ändå gör du det och samtidigt försöker trycka ner mig för att jag gör samma sak. Nalle Puh, köp honungen i affären istället för att klättra upp i träden och hämta den, bina kan ju stickas!



...jag tänker fortsätta skriva anonymt. Det är är en blogg, du får inte knulla mer för att du skriver vem du är.



...jag pekar hej vilt, och jag trivs med det.

2010-01-09 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0