Anna Anka och andra äckligheter

Ingen har väl missat henne. Den extremt uppblåsta, silikonknarkande och korkade tjejen som får helblodsretards som Blondinbella och Natacha Peyre att verka... ja, åtminstone något mindre förståndshandikappade. Visserligen har den här ankan rätt i vissa fall (bland annat att män borde bli tillfredsställda varje morgon, misstolka mig inte - jag är ingen mansgris), men bara att titta på den barbieliknande dagisintellektuelle landsplågan får mig att vilja bajsa genom munnen.



Vacker kvinna(?). Ett smakprov på hennes oerhörda äcklighet finner du här!


Den som inte tänker mordiska tankar efter detta klipp är antingen själlös, för lam för att bli arg eller helt enkelt en lika stor idiot. Kamelen själv höll jag på att kasta kaffekoppen i väggen av raseri. Att hon är en Hollywood-fru förvånar mig inte det minsta, det är väl ingen hemlighet att deras IQ sitter i urringningen och att deras uppgift i hemmet är att vara madrasser med hål i, när filmstjärnorna vill ha lite njutning mellan tagnignarna. Och "Jag har aldrig plastikopererat mig" som hon påstår. Tror hon att vi är blinda och dumma i huvudet?

*****

Nog om det, förhoppningsvis, kommande våldtäktsoffret Anna Anka och vidare till en annan plattfot. Vi ska snart få slippa Anna Karlsson och Emma Svenberg i 7 månader, vilket självklart skulle firas med fest! Taggade och glada drog halva Tranås ut till Östergötlands metropol Trehörna, där det var tänkt att vi skulle festa hela natten. Självklart blev så icke fallet, utan vid 23 så började folket åka hem och kamelen själv blev då sugen på ett litet krogbesök i Tranås, så även han hakade på in till "stan". Så långt som till krogen kom han då aldrig, utan fick halvvägs dit be föraren stanna bilen för att lägga en Vesuvio med sås. Lumpen hade gjort honom orutinerad som en 14-åring med en Zaranoff i näven och den långa festnatten slutade med att den gamle kamelen däckade i sin säng 23.30. Hans sista minne innan ögonen slöts var att han fick ett sms (som det stod "hej" i) från sin gamla wingman Jonas "Rudolf" Brandholm, som förmodligen förstod att något inte stod rätt till hemma i Tranås.

*****

Idag tar permisen slut för Livdragon 426 Söderby, ikväll bär det tillbaka till Stockholm för en veckas juridikstudier följt av det mytomspunna Baskerprovet fre-sön, ett prov tydligen inte är en promenad i parken.

*****

428 Stenman är en same. 415 Rönnblad luktar kiss. 416 Sörell borde knipa.

***

Puss, och (kanske) på återseende!

Kommentarer
Postat av: Hampe

Jag är ingen jävla same :p Du är en gorilla hairman ;D

2009-09-27 @ 13:11:33
Postat av: menig kuke

Är du 424 menig Kuké?

2009-09-28 @ 20:46:28
Postat av: Jonas

Du svarade inte på mitt sms :(

2009-09-30 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0