Sjuklig paranoia

Beklagar den dåliga uppdateringen på sistone, har helt enkelt inte haft någonting att störa mig på. Nu har det dock börjat blossa upp lite ilska inom mig, rädslan för Ipred-lagen gör mig förbannad. Sen den fåniga lagen inrättades har en närmast sjuklig paranoia sprid sig som en tsunamivåg över världen. Kommentar som "Bättre att vara på den säkra sidan" och "Tänk om man åker fast" är vanligare än fågelskit på stadens parkbänkar. TÄNK OM, det uttrycket har gjort mig vansinnig många gånger. Vadå "Tänk om"? Ska man leva med en sådan inställning kan man lika gärna bosätta sig i ett kloster. För er sluthuvuden som börjar kallsvettas när ni klickar in er på Pirate Bay kan jag tala om för att det finns uppemot 1 miljard nedladdare i världen, så hur jävla troligt är det att man åker fast? Sannolikheten är så liten att det krävs microskåp för att skymta den, chansen att vi får fred i Mellanöstern är ju större än att åka fast för filmtankning. Så, för i helvete, ta er i kragen, och fortsätt tanka.

*****

En annan sak som är sjukt överskattad är Mustaschkampen. En sak att alla tjockskallar i TV odlar mustasch för sakens skull (och för att motverka vad fan det nu var), men när de sedan förstör mitt musiklyssnande på Spotify genom att avbryta med en fruktansvärd reklam, då har det gått för långt. Jag skiter väl för i helvete ifall någon halvkänd mjäkig s.k artist har skaffa bögig hårväxt under näsan? Spotifyreklamen överhuvudtaget har börjat balla ur, de sluga jävlarna smyger fan i mig in mer och mer reklam hela jävla tiden, hur ska det här sluta?!

*****

Jag och Guntell borde få dagen ros i tidningen, efter vår grymma insats natten mellan lördag och söndag. Hade det inte varit för oss (och två tjejer) hade pensionären Östen fortfarande legat däckad på någon trottoar. Östen, ta det lugnt med spriten i fortsättningen, din orutinerade jävel.

Kommentarer
Postat av: obsgssdöbb

YEAAH!!! Diggar till Palms nya hit!

2009-05-04 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0