Sluta väck mig, jävla idioter

Alltid samma visa, varenda jävla morgon. Börjar man 11.15 vill man ju ta vara på det och sova ut, så att varenda morgon vakna med ett ryck, på grund av ett gäng idioter byter tak på huset, är ju inte så jävla roligt. Samma visa imorse, efter ytterst lite sömn i helgen, ville jag sova till 10-10.30, men fick jag det? Nej, självklart inte. Kl 8, som alltid senaste månaden, väcks man av en öronbedövande dån, som får en att vilja styckmörda någon. Byggarbetare får gärna börja klockan 6.00 ifall det vore så, men fan inte ifall de ska jobba i mitt hus. Visa respekt för den glamoröse kamelen, fy skäms.

*****

Matte E-prov på onsdag, jag vill bara lägga mig i sängen och gråta av ångest. Ärligt talat kommer jag inte ens ihåg vad vi jobbar med, och med två dagar kvar (och trött som en inneboende på Auschwitz, p.g.a det jävla hamrandet på morgnarna) kan jag inte var mindre oförberedd, otaggad och less på skiten. Och som om det inte vore nog, dagen efter matteprovet har vi prov i det så otroligt intressanta ämnet Religion. Lägg där till att vi denna vecka ska redovisa vårt projektarbete, som inte ens är klart, och resultatet blir en helvete lägre ner än Mjölby.

*****

Signaturen "Lassemaja", som förmodligen är den läsare som hatar mig mest, men som tyvärr är för feg för att avslöja sitt namn, har återigen gått in och gnällt. I inlägget "Helgen" skrev jag bland annat om infohelgen till lumpen och att det skulle bli kul att rycka in. Lassemaja tyckte då att det var lägligt med ett "brutalt påhopp" och skrev att det var bra att jag skulle rycka in, så att det kanske skulle bli lite man av mig. Säger alltså han som inte vågar skriva sitt riktiga namn när han kommenterar. Lassemaja, skriv namn och adress i kommentarfältet, så ska jag skicka ett recept på testiklar till dig.

Detta ska dock inte misstolkas, jag ÄLSKAR spydiga kommentarer, men det är snuskigt lamt att inte våga stå för sitt namn.

*****

Scrubs är inte bra. Det är gudomligt, underbart, sagolikt och normala människors motsvarighet till buddhisternas Nirvana.

Kommentarer
Postat av: Lassemaja

Ditt sjuka huvud kan knappast bli sämre av för lite sömn! Din ofantliga dumhet märks även på din bild på bloggen. På bilden visas en dromedar, och i bloggnamnet döljer sig ordet camel, din signatur är även den kamelen... Fan oxå. Du ser inte skillnad på 1 eller 2 pucklar, din dumma jävel. Hoppas som sagt du kommer lära dig nått inom militären...



/ Evigt, Lassemaja

2009-05-26 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0