Några i stort sett oprovocerade angrepp mot personer som...

...dricker koffeinfritt kaffe. Visst, man kan dricka kaffe för smakens skull, men huvudsyftet är ju för i helvete att bli pigg, så varför vara så jävla korkad att man dricker koffeinfritt? Idioter.

...skriver "mys" om allting. Jag blir äcklad, snart brister det. En sak att någonting är MYSIGT, men mys, vad i helvete är det för jävla ord? Kriminellt vidrigt.

...dricker vin. Detta gäller självklart bara pojkar/män under 25 år, vin är nämligen en dryck för kvinnor och äldre människor. Det är med en tår i ögat jag kan konstatera att jag har killkompisar som dricker den sura och beska drycken, snälla jag ber er, sluta ljug för er själva.

...uppmanar alla om att rösta i valet. Har egentligen ingen bra motivering här, men politik är ju skrämmande tråkigt och ointressant. Låt de gamla dammiga och träiga polikerna sköta den biten, det löser sig säkert ändå.

...följer serier som "Grey's anatomy" och "Desperate housewives". Ni har inga liv.

...är insatta i speedway, bandy eller svensk basket. Herrejävlar, er vardag ser inte lite grå ut.

...är "miljökämpar". Era så kallade hjältedåd, som att sopsortera rätt och köpa kravmärkt mat, är inte ens en piss i havet. Ni gör ingen som helst skillnad, men er brist på IQ får er att känna er viktiga. Jag skrattar.

...är hängivna supportrar till TAIF eller Tranås Bois. Ledsen att spricka era lyckobubblor och göra er besvikna, men inget av lagen är bra. De kommer hellre aldrig att bli bra, inga lag i Tranås kommer någonsin bli bra, så mitt tips till er är: Flytta.

...är eller ska bli jägare i lumpen. Bara för att ni grisar, dricker ert eget urin och får äta harbajs i ett år kommer ingen se upp till er. Försvakten har självklart valt ut de allra mest korkade personerna till att bli jägare, de som lever som grisar i ett år och är för tröga för att fatta hur meningslösa de är.

...tycker om att shoppa i Ullared. Behöver inte ens kommentera.

...tror att min blogg är seriös rakt igenom. Ja, det finns faktiskt folk som är så pantade, man blir inte lite mörkrädd.

*****

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0