Utmärkelsen för dagens störande objekt...

...går till mannen på Shape Up som stönar och skriker något våldsamt när han gör sina övningar. Hade jag fått höra hans stånkande på ett ljudband hade jag trott att han blev våldtagen, helt sinnesjukt hur han vrålade. Stod man nära honom blev öronen riktigt ledsna, fy fan vilken pina det var. Han ska dock ha cred för att han varierade sina monstervrål, han lät inte hela tiden som en våldtagen gris, utan ibland gjorde han läten som var riktigt beundransvärda. När han körde bicepscurlen lät han som en trimmad kompressor, vid en bröstövning (såg det ut som i alla fall) påminde stollen om en operasångare och ett tag fick han till ljudet av en motorsåg. Skickligt, 100 höjdare nästa?

***

Bob Dylan lirar ikväll i Jönköping. Ärligt talat, gubben är väl bortåt 100 år nu? 40 år för sent att se honom, kära vänner.

***

Patrick Ekwall, ni vet det sliskiga TV-profiläcklet som tror att han är polare med Zlatan, har blivit petad som krönikör på TV4-Sporten. Över 80% av Aftonbladets läsare tyckte att det var kanon, kanske ringer en klocka nu Patrick? Ingen gillar dig, du är en dryg, pantad översittare, inse det. Tjockskalle.

***

En "ny Fritzl" har upptäckts, ett helblodsäckel (som förmodligen blev våldtagen konstant under sin barndom) i Italien har i 25 års tid hållt sin dotter inlåst och våldtagit henne sönder och samman. Var det modernt för 25 år sen att källarlagra sina barn?

***

Om några dagar är det april. APRIL! För i helvete, tittar man ut kan man ju för fan tro att man har hamnat i Finska vinterkriget. Var i helvete är våren, Gud? Ska man behöva frysa ballarna av sig i slutet av Mars?! Satan.

***

När jag var på Baronen igår och hämtade pizza, kom det in en gubbe och beställde en keebabpizza. Lång betoning på e alltså. Är han dum i huvudet?

***

Hade prov i Matte E i onsdags, och det GICK ÅT HELVETE. Trots att jag hade pluggat skapligt bra satt jag som ett jävla frågetecken, mer mållös än Ingemar Stenmark under en intervju. Jävla horämne, varför i hela Mjölby valde jag till det?

***

Varför i hela helvetet valde jag Teknikprogrammet överhuvudtaget?

***

Nog med hat, trevlig helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0