Anja Pärsson - raka vägen till slaktaren?

Vill varna känsliga läsare, och tar inte på mig skulden ifall någon får upp frukosten på tangentbordet när ni ser bilden nedan.



Dagens fråga: Är detta Anja Pärsson eller en gris med bra aptit? Svar: Även om jag antar att de flesta hade gissat på det senare, så är det faktiskt Anja Pärsson. Det är alltså en människa!

Anledningen till att jag skriver om "Sveriges skidddrottning" är att den lönnfeta fläskfian återigen har kört ur. För vilken gång i ordningen? Vems fel var det denna gången, materialarens? Pistvakten? Statsministern? Lägg ned skidåkningen Anja, så vi slipper se ditt fläskiga ansikte och höra ditt jävla gnäll när vi slår på dumburken.

Vill du göra någon nytta, knubbis, så kan du överlämna dig till slaktaren där hemma, för du skulle kunna ge mat för dagen till en afrikansk familj i flera år.

De ä bar å åk.

Kommentarer
Postat av: ...

Fan Söderby har du så lite o göra om dagarna så du måste sitta och hålla på med sån här skit?

Haha... Skaffa lite intressen o hobbys istället!

2009-03-15 @ 13:51:18
Postat av: ...

Haha tog du bort min kommentar :D

2009-03-15 @ 14:00:42
Postat av: Erik

Finns ingen som gnäller så mycket som henne. Det är alltid fel på skidorna, lite snö när hon åker, eller solen i ögonen. Alltid någon ursäkt. Orkar inte söndagssporten lyssnandes på den tjatmajans argument om varför det gick så dåligt. Helt rätt!

2009-03-15 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0