Med skam i blicken...

Med tanke på alla motargument och nedlåtande inlägg kan man milt sagt säga att jag skjuter mig i foten. Jag begår en fruktansvärd handling, ett hån mot mitt ego och helt och hållet gräver ned min manlighet. Ja, ni gissade rätt, jag ska börja dricka vin.

Men nej, nej, nej, nej och återigen nej, jag tycker verkligen inte om vin, kommer fortfarande tycka att det är en dryck för tjejer, bögar och gifta par, vilket det faktiskt är. Detta är enbart av ekonomisk grund. I skrivande stund håller jag på att göra eget vin, vilket är ett måste om jag ska ha råd med studentveckan. 250 spänn för 25 liter är nästan gratis och då får jag fan i mig tugga taggtråd och lära mig dricka Brandholmdrickat. Ska också tilläggas att jag inte sjönk så lågt att jag gör rött vin, nej någon jävla måtta får det vara. Vitt vin är ju trots allt inte lika surt och grimasframkallande.

Och må satan ta de som pikar mig för mitt val av stundentveckadricka, jag är inte som ni andra fördömda vinpimplare. Jag tycker inte ljuva livet innebär att sitta barfota på en äng och lyssna på Ulf Lundell, jag fäller inte ut lillfingret när jag dricker te och jag har inte Ernst Kirschsteiger som idol. Jag sitter heller inte och snyftar till Notting Hill eller Titanic, diggar Veronica Maggio, skriver ihop meningar till ett långt ord eller använder ord som "lovidove" och "mys" eller förstärker ord med 27 vokaler. Det har enbart med min tunna plånbok att göra, de som tror något annat kan gå och gräva ned sig.

Studentvecka snart - vi ses i dimman alla!

Kommentarer
Postat av: Singleton

Denna veckan är det vin, nästa Maggio, sen kommer du vara fullfjädrad mys-erik ;)

2009-06-01 @ 16:10:24
Postat av: Jonas

vaaad häääääärligt att du börjar dricka viiin, mysiserik <3 lovidovelovidoviii

2009-06-02 @ 10:19:49
Postat av: Billy

Ska också tilläggas att jag inte sjönk så lågt att jag gör rött vin, nej någon jävla måtta får det vara.

Rött vin är ju manligare än vitt vin dock

2009-06-02 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0