Desperat försök..

Att ha många läsare på sin blogg är något alla galna bloggare strävar efter, och vissa tar till med alla möjliga medel för att uppnå detta. Ett ganska bra exempel är Blondinbellas största fan och beundrare, ett blond bombnedslag från Aneby, även känd som Sara Robertsson. Efter att förgäves ha försökt förgifta mig (blev endast ett par extra toabesök) i sitt försök om att slå ut sin konkurent ändrade hon taktik och gick in på sin storebrorsblogg SC Army och gjorde reklam för sig själv. Det vill säga, hon skrev någon kommentar, helt utan tanke och vettigt innehåll och såg till att länka hennes namn till hennes blogg. När personer tar till såna metoder, ja då vet man att de har blivit slagna, och dessa desperata försök till nya läsare är bara ett bevis på storheten hos mästaren, den ädla kamelen från Tranås. Ni vet vem.

*****

Från en sak till en annan, jag stör mig sjukt mycket på att en stor grupp människor vill gräva bort skåne och skänka till Danmark. Ärligt talat, ni är ju dumma i huvudet, varför i helvete ge bort det till ett sådant närliggande land? Varför inte skyffla iväg dem bort till Puerto Rico eller Nya Zeeland?

*****

Träningsverken under den stretchfria fotbollstiden i ASK i all ära, men den fruktansvärda smärta jag kommer känna imorn kommer nog utklassa allt sitt motstånd. Hängde med Ronja och någon random ut till Trehörna och fick för första gången testa på att rida en häst, vilket faktiskt gick över förväntan (jag ramlade inte av, och lyckades styra åbäket i alla fall). Det var visserligen en kul upplevelse, men jag vågar inte tänka på mina ljumskar imorn när jag vaknar. Hu. SÅ ni som ser mig imorn, jag har inte skitit på mig.

/Hästkamelen

Kommentarer
Postat av: Griffin

Puerto Rico hör officiellt till USA.

2009-06-27 @ 13:19:01
Postat av: Experten

Närmare bestämmt ett Amerikanskt territorium.

2009-06-28 @ 14:43:08
Postat av: Sara

HÖHÖ

2009-06-29 @ 19:02:34
URL: http://sararobertsson.blogg.se/
Postat av: Håkan

Håkan, du gör ett bra jobb!

2009-07-01 @ 19:54:40
Postat av: ahmed

hallå skriv vad du tycker om gynninghärvan! kan va intressant å se!

2009-07-12 @ 01:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0