Låtar...

Minns ni min lista på filmer som jag förknippade med passande personer? Det hoppas jag ni gör, för här kommer efterföljaren! Denna gång har jag dock bytt tema från film till låttitlar, så gör er bekväma och varsågoda!

Erik Göransson - Home Sweet Home (Mötley Crüe)

Gordan "Pappa Gordan" Lukic - Daddy Cool (Boney M)

Albin Eklund - P.I.M.P (50 Cent)

Kristoffer Åkesson - Dansar aldrig nykter (Magnus Uggla)

Ludvig Asp - Trubaduren

Billy Fransson - Tequila (The Champs)

Martin Hillberg - Speedy Gonzales (Nationalteatern)

Julia Sundin - Real Wild Child (Iggy Pop)

Simon Persson - Vandraren (Nordman)

Jonas Brandholm - Öppna landskap (Ulf Lundell)

Björn Blasek - Iron Man (Black Sabbath)

Andreas Orre - Luring (Stefan Demerts)

Viktor Ekman - Livet är en fest (Nationalteatern)

Louise Ask Holmberg - Dr Feelgood (Mötley Crüe)

Eric "lill-håkan" Gustafsson - Sexbomb (Tom Jones)

Alexander Singleton - Ironic (Alanis Morissette)

Annie Danielsson - Fjortisdunk (Asshunter?)

Oscar "Bruno" Lindström - Apans sång (Black-Ingvars)

Aneby - Dödens ort (Magnus Uggla)

Robin Guntell - Ingen vill veta var du har köpt din tröja (Raymond & Maria)

Lena Robertsson (Saras moder) - Kom igen Lena! (Håkan "gnisslet" Hellström)

Simon Hellström - Värdelös (Björn Rosenström)

***

Gäsp. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Singleton

Jag skrattade högt! :P

2009-07-15 @ 01:33:13
Postat av: guntell

Vadå ingen vill veta var du köpt din tröja?

2009-07-20 @ 16:07:15
Postat av: -_-

Julia Sundin - Real Wild Child (Iggy Pop)



Skulle mer säga, Real immature child! Med stark betoning på child.

2009-08-09 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0