Blogghat!

Hade lite tråkigt och klickade mig omkring på lite olika bloggar, i hopp om att hitta någon jag kunde kasta lite skit på. Behövde dock inte klicka länge för att hitta en usel blogg jag kunde smutskasta. Denna fjortisbloggares senaste inlägg var det jag föll för, det som fick fram onda tankar i mitt huvud och det som gjorde att jag bara var tvungen att kritisera äcklet. Detta inlägg innehöll det mesta; hon hyllar fjortisfikusen Kevin Borg, hon särkriver hela tiden och det ser mer eller mindre ut som om det är en 9-åring som har kladdat ned skiten. Det borde vara straffbart att gilla Kevin Borg, jag röstar för våldtäkt för hennes del. Ring Michael Jackson.

Klickade vidare och halkade in på, förmodligen, världshistoriens tråkigaste blogg. En trött gubbe sitter och analyserar politik hit och dit, och ärligt talat, vem fan läser sån skit? Tråkigaste skriften jag någonsin har läst och jag ville bara plocka fram revolvern och skjuta mig själv för att slippa slyneriet. Citat från bloggen: "Jag var fascinerad av att Folkpartiet kan rymma så vitt skilda åsikter." Räcker så för att övertyga er va? Ni kan läsa dyngan här, vem vet, det kanske är ett bra sömnpiller för de som har svårt att sova.

Nästa bidrag blev jag tipsad om. Näthataren, den gamle räven på 1000apor, hade snokat upp ett fetto, vars blogg helt och hållet innehåller kritik mot sossarna. Förutom att han har Sveriges största dubbelhaka, så är hans blogg helt jävla värdelös och ointressant. Ingen bryr sig, fatta det fläskis.

Klickade vidare, och fick efter ett tag se döden i vitögat. Kevin Borg, årets äckel, fjortis, bög, hade en blogg! Jag blev äcklad. Han är äcklig, han ser ut som en blanding av en bakfull alkis i parken och en våldtagen Darin. Usch, gå och dränk dig ditt äckliga äckel. Tänker inte länka till hans fjortisblogg.

Nehe, nog för idag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Billy

Richard Bremer som har den ena bloggen?

2009-02-11 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0