Vad jag hellre hade gjort än att bo i Mjölby:

- Bryta all ben i kroppen.

- Bli stum, döv och blind.

- Skaffa mig AIDS.

- Streckläsa Blondinbellas blogg.

- Gifta mig med Annika Lantz.

- Dela simbassäng med tio hajar.

- Klä ut mig till en varmkorv i Somalia.

- Cykla jorden runt, naken och med punkterade däck.

- Äta min egen avföring.

- Köra rysk roulette med ett automatvapen.

- Se esteternas turné.

- Sälja mig som sexslav till Michael Jackson.

- Våldta en igelkott.

- Börja spela bandy.

- Se filmen "Du levande" en gång till.

- Kastrera mig själv.

- Bli rumskamrat med Kevin Borg.

- Dricka 2 liter T-röd.

- Svälja en dynamit.

- Gå med i Jehovas vittnen.

- Dejta Gudrun Schyman.

- Bränna upp mig själv.

- Ta anställning som lapplisa.

- Tillbringa en spa-weekend med Simon Hellström.

- Brottas med ett lejon.

- Tatuera in en snopp i pannan.

- Springa tio mil på glödande kol.

- Skjuta mig i huvudet.

- Sparar det värsta till sist: Lyssna igenom Duffys senaste album.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA bästa på länge, satt och skrattade för mig själv

2009-02-26 @ 16:50:12
Postat av: billy

esternas?

2009-02-27 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0