Politik och mode? - I helvete heller

Kul med folk som lägger sig i och kommenterar inläggen, även om Jonas har svårt att komma till skott, fortsätt med det alla glada (och ledsna)! Till Lassemaja har jag lugnande ord, Seven Camels Army kommer aldrig, aldrig bli en politiker blogg, inte heller en politikerblogg. Inlägget om det korkade kungafamiljen handlar inte om politik, utan är mer ett hatförklaring till tjockskallarna. Politik är det värsta jag vet, de som sysslar med sådan pensionärsgöra måste vara riktigt trötta på livet, finns absolut inget roligt eller intressant med ministrar och vänsterpartiet, nej, politik hamnar i samma kategorie som Johan Palm, nattklubbsvakter och alla andra mordanledningar.

Lassemaja, som givetvis inte vågar skriva sitt eget namn (jag bits inte, jag lovar), var även rädd att SC Army skulle börja inrikta sig mode, vilket är det sista som någonsin skulle kunna hända. Ärligt talat, jag hade hellre skurit av min egen penis än att börja skriva om mode. Och ni som har sett mig, vet att mode absolut inte är min grej, t-shirt och jeans är det som gäller och att springa omkring i klädaffärer är förenat med andningssvårigheter och okontrollerade raseriattacker. Så Lassemaja och ni andra som börjar oroa er, ni kan sova gott inatt! Seven Camels Army är, har alltid varit och kommer alltid att vara bloggen som hatar allt och alla.

Hoppas dessa får en extra äcklig dag:

- Kevin Borg
- Anja "Grisen" Pärsson
- Simon Hellström
- Glenn Hysén
- Alla som bor i Mjölby
- Isabella Lövengrip

Ni andra får också ha det så äckligt, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hoppas du får en sjuuukt äcklig dag pojk.

2009-02-28 @ 17:21:42
Postat av: Axel Göransson

HAHAHAHAH!! du är så sjuk skön asså!

2009-03-01 @ 21:23:16
Postat av: Jonas

ofta du postar inlägget 2009-02-28 @ 13:37:21

2009-03-01 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0