Michael Jackson - Barnens skräck

Snacka om att sätta sig själv med arslet i brödrosten, att gå från en hyllad Gud till en hånad och hatad lodis. Michael Jackson borde ha blivit ihågkommen som kungen av pop, geniet bakom bl a Billy Jean och hans galna dansmoves, men istället kommer vi att minnas honom som en helblodsidiot som byter hudfärg, våldtar småbarn och som har gjort så många plastikoperationer att han ser ut som ett lastbilsoffer. Men egentligen borde Michael ha lite cred, att gå från att vara ohotad på tronen som popmusikens kung, till att bli så risig att hans status understiger Johan Palms, på så kort tid. Bra jobbat, äckel!



Jag trodde aldrig jag skulle få säga detta, men Michael Jackson är äckligare än Simon Hellström. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att inte vara äckligast!

2009-02-12 @ 15:46:06
Postat av: Singleton

tvärt om! jag kommer ihåg han för det han har gjort, han gjorde ju ändå majoriteten av all bra musik när han såg "bra" till "okej" ut. länge leve the king of pop!

2009-02-12 @ 17:48:15
Postat av: Anonym

Efter ditt oändliga lyssnade av "I want you back" förstår jag inte hur du kan dissa honom såhär.

Håller med Alle btw.

2009-02-12 @ 19:12:56
Postat av: Jonas

Skrev en kommentar men sen buggar blogg.se

orkar inte skriva det igen.

småler snart.

2009-02-12 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0