Jakob har kommit i kiss-och-bajsåldern.

"Jag är stundom siners likt en hamsterhora i öknen nersaggad av en elefantkuk. Ibland agerar jag elefantpitt och offret (ofta lite småfet och får utstå ord som mjöktutte) hamstern. Han kan bli så verbalt piskat att han antagligen Upplever sig själv som tajtare än ett marsvinsrövhål fullt med Johan Palm i."

Nej, detta är inte skrivet av en 11-åring som nyss fått hår på snoppen, utan är ett utklipp från Jakob Forsbergs blogg (tänker verkligen inte länka till den). Är detta ett pinsamt försök att efterlikna SC Army?

/Den RIKTIGA kamelen.

Kommentarer
Postat av: guvnor.blogg.se

låt oss inte vara alltför stränga. du fnittrar ju, söderby!

2009-02-18 @ 20:27:19
Postat av: guvnor.blogg.se

Vill ju verkligen inte inleda någon slags krigsföring mot min idolbloggare, men har jag några val?! Kanske.

2009-02-18 @ 20:31:11
Postat av: Anonym

Söderby, läs, imponeras. Försonas!

2009-02-18 @ 20:45:39
Postat av: guvnor.blogg.se

Söderby, läs, imponeras. Försonas!

2009-02-18 @ 20:46:04
Postat av: Söderby

Och så en desperat bloggare, som aldrig kommer få några besökare på sin blogg.

2009-02-18 @ 20:52:27
URL: http://sevencamelsarmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0