Cristiano Ronaldo

Detta är ett hyllningsinlägg till fotbollsstjärnan Cristiano Ronaldo. Nej, jag bara skojade, den jäveln ska få vad han förtjänar! Som troget Manchester United-fan borde jag väl rosa den målfarliga yttermittfältaren, men faktum är att jag är sjukt jävla trött på den gnällande portuguisen. På plan är du en gnällig, självisk lipsill som hela tiden skämmer ut sig med pinsamma filmningar och ett ständigt bölande på domaren. Utanför planen är du så girig att Joakim von Anka hade sprungit och gömt sig, 80 miljoner om året räcker väl inte för att du ska bli nöjd, ditt as. Sen är det ju ett jävla lipande om vädret i England, att tvingas frysa lite om öronen i ett kylslaget Manchester för "ynka" 80 millar om året som plåster på såren, det är ju smärtsamt. Och att gång på gång gråta i pressen för att han inte blir släppt till Real Madrid, så att han kan tjäna ännu mer pengar till hårgelé och skönhetskrämer, gör mig så förbannad att jag har lust skjuta snorungen i pannan. Du hade kunnat bli ihågkommen som en av de bästa spelarna genom tiderna i Manchester United, en spelare som trollbinder publiken med galna finter och öser in mål, men vi kommer att minnas dig som en egoistisk, girig och gnällig diva. Bra jobbat, äckel.



Ronaldo, som vi brukar se henne.

Kommentarer
Postat av: MAgnus

Du är bättre än honom va?

2009-02-24 @ 12:01:10
Postat av: Söderby

ja, självklart.

2009-02-24 @ 13:54:06
Postat av: stolt madridista

du kan säga att han är ett äckel (om du nu känner för det) men du kan verkligen inte säga att han på något sett är en dålig fotbollsspelare, för då ljuger du. varför ska han stanna i Man utd när han vunnit allt?

2010-03-30 @ 18:39:54
Postat av: Victoria ♥

han e KAAAATT :D

2010-03-30 @ 19:30:04
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0