Blondinbella skriver bok - vi äcklas

Jaha, vad ska störa sig på idag då? Äh, får ta en gammal klassiker, Blondinbella. Den slynan är ju så äcklig att hon förtjänar ett inlägg då och då, nu ska hon tydligen skriva en bok, som om det inte räckte med att driva en värdelös blogg. Den kommer att handla om en 20-årig tjej, bosatt i Stockholm, och som går första året på juristlinjen. Ja, det låter ju jävligt intressant! Vem fan, utanför Mjölby, vill läsa sån dynga?! Bimbobella, ditt självupptagna, malliga, äckliga, dryga, avskyvärda kötthuvud, gå och dränk dig så vi slipper se din fula nuna mer.

En som jag hatar nästan lika mycket Blodinbella just nu är mamma Schulman på 1000apor, hon har valt att stänga ner världens bästa blogg (efter min såklart..), Näthataren, tillsammans med Alex Schulmans den enda blogg jag läser. Hur fan kan man vara så hemsk? Näthataren var min själsfrände, jag andades Näthataren, jag levde för den, han var min Gud. Förutom att han gick till attack mot massa usla mode- och politikbloggar, så hatade även han Blondinbella. Han gör samhället en stor tjänst, röjer bort massa pinsamma bloggar, hånar sorgliga idioter, är elak mot trista besserwissrar och vad får hjälten för tack? Hans får sin blogg nedstängd. Benny Blanco, vi saknar dig redan och du är förevigt älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0