Hela Sverige skrattar

Har jag gjort något dumt? Börjar nästan undra, efter att ttt flertal av mina msn-kontakter skickade mig en hemsk videolänk. Syftet måste ha varit att utsätta mig för terror och få mig att må illa. Grattis, ni lyckades, efter att ha sett detta klipp höll kvällsmaten på att hamna på tangentbordet.

För er som inte vågar klippa på länken (jag förstår er i så fall), kan jag avslöja vad det sjukligt äckliga klippet handlar om. Jo, det är förstås en filmsnutt med Sveriges i särklass vidrigaste person, killen som förtjänar ett värre öde än döden, allas äckliga Mjölbyhora Johan Palm. Jag hatade snorhorungen redan innan jag fick den fruktansvärda oturen att se detta kräkframkallande klipp, och jag kan inte påstå att jag började tycka mer om fulfjortisen efter det. Jag kan inte sätta fingret på vad exakt det är som gör Palm så omänskligt äcklig, han bara är det. Mallig, efterbliven, självgod, ja hans samling av dåliga egenskaper är längre än en negers penis. Johan Palm borde våldtas, misshandlas och sättas i ett irakiskt fängelse tills han ruttnar.

Några andra som borde få tillbringa natten med Fritzl är ALLA SÖNDERSMINKADE JÄVLA FJORTISLUDER som tror att Johan Palm är någon Gud. Jag säger det igen, hur fan kan man avguda och älska en vidrig fjortis, vars största merit är att han kom top 10 i sveriges äckligaste musiktävling, Idol. Han var ju inte ens nära att vinna! Vafan vi snackar ju inte rockikoner som Bob Dylan eller Bruce Springsteen, vi snackar om en genomusel fjant från Mjölby! HUR FAN KAN MAN SE UPP TILL HONOM?! "Största som hänt mig" hörde jag en sminkmissbrukande fjortis säga i klippet. Jovisst, du har säkert upplevt mycket. Hela Sverige skrattar, hoppas ni efterblivna ciggluder fattar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0