Kl 18.00 vid Konsum

Solen skiner ute, för en gångs jävla skull, och det är inte lika jävulskt kallt som det var för ett par dagar sedan, men frågan är hur varmt det är kl 18.00 ikväll? Visst, man slipper möjligtvis långkalsingarna och vinterjackan, men att hålla till utomhus,  klädd i enbart string kan nog bli lite småkyligt, eller vad säger ni?

Nåväl, svaret på den frågan får vi ikväll, då Gabriel Pepin p.g.a ett misslyckat vad ska springa mellan Konsum och ICA, köpa en snickers, och sedan löpa tillbaks. Iförd string, givetvis. Kl 18.00, start vid Konsum, alltså. Se för i helvete till att vara där då.

Seven Camels Army hade ju utlovat att filma spektaklet och lägga ut på bloggen, men p.g.a att kameraman Orre ligger hemma och spyr (enligt egen utsaga i alla fall), så får vi slopa det, tyvärr. Ifall någon har en videokamera hemma, så får ni gärna kontakta mig! [email protected].

***

Visste ni förresten att Baghavadgita är del av den heliga hinduiska skriften Mahabharata? Oerhört intressant, att läsa religion gör att man blir fullständig som människa. Jag menar, hur hade man kunnat leva utan sådan extraordinär kunskap? Religionskunskap är ett stort skämt, jag skiter väl för i helvete vilka gudar alla jävla araber, zigenare och kineser tror på? Blir jag lyckligare över att 900 miljoner hjärntvättade indier tror att man når Nirvana ifall de har skött sig?
Buffel och båg alltihop, hur korkad kan en människa vara egentligen?

***

Kl 18.00 vid Konsum, så ni vet det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0