Dryga bönder och förståndshandikappad kebabnisse

Tro det eller ej, men igår dansade jag bugg till ett dansband! Black Jack kom till Tranås och det var ett jävla ståhej, folk flockades, hela Tranås med omnejd skulle tydligen till Parkhallen och bjuda upp till dans. Jag, med mitt dåliga tålamod och korta stubin, fick stå i kö i knappa halvtimmen för att se ett råuselt dansband och att jag fick stå bredvid en dryg bonnig idiot i kön gjorde ju inte saken bättre. När jag efter sju svåra år äntligen fick komma in raggade jag upp en brud till dans och jag fick visa prov på mina otroliga danskunskaper. Efter att jag hade trampat henne på fötterna för 37:e gången tröttnade hon och vi bytte dansen mot lite roligare grejer. Var bara inne i Parkhallen i 45 minuter så inträdet på 140 spänn kändes jävligt onödigt, och när jag kom ut fortsatte festligheterna. Ett gäng pundare (från eksjö?) ville självklart bråka, alltid samma visa när bönderna kommer hit. Några coola grabbar från Aneby ville även dom visa sin manlighet och slaget om ladugården var i full gång. Töntar.

Kvällen avrundades som vanligt på citygrillen där en fylleburgare skulle inhandlas. Typiskt nog så gav den idiotiska kebabplockaren mig en halvgrillad och röd burgare, vilket jag inte märkte förän efter ett par tuggor. Detta medförde att jag har rännt på toa stup i kvarten idag. Tack så mycket, ditt jävla svin.

Kommentarer
Postat av: Robin A

ahahaaa stackare,

2008-11-16 @ 18:12:58
Postat av: Yilmaz

Var det Kadir som gav dig burgaren?

2008-11-19 @ 19:57:34
Postat av: natta

dålig PR för citygrillen det här ;) hihi... go jalle :D

2008-11-20 @ 19:05:42
Postat av: Gabbe

Haha :P vilka var anebyborna som ville mucka?

2008-11-20 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0