Arg kommentar

Tjena! När jag loggade in på bloggen igår kväll fick jag en trevlig överraskning. En tyckare, med signaturen "TAMA" gick fullständigt i taket efter mitt inlägg om den miserabla rappar-tönten som går lös på skolan. Jag citerar TAMA's kommentar:

"Man kan ju undra vad han har gjort er. Undrar ifall detta är en blogg skapad utav Sverige-demokraterna eller? Man kan ju undra vad han tänker om dem som e näst intill skinheads, (humm), Jag skulle kunna tänka mig ngt som det här "Jag har ju iallafall hår" eller denna "Oj ett orakat ollon med öron XD" Vadå om han e hipp-hoppare, du e ju egentligen från frinnaryd. Alla har olika personligheter. Alla kan ju inte lyssna på Ultima Thule och Eddie Meduza. Jag kan ju tänka mig att han dansar 20001,23 gånger bättre än dig. Förmodligen e du bara avundsjuk. Undrar hur megaballt det är och ge personer utan någon som helst anledning en smäll mellan lysmaskarna. Har man inget bättre för sig än att ge personer man inte känner fördomar, och som i detta fallet är sjukt, så tycker jag att man ska skaffa en ny hobby....................."

Kul med folk som har åsikter, tråkigt dock att han eller hon inte vågar skriva sitt namn och stå för sin kommentar. För att sammanfatta kommentaren, så är jag aspirant till Sverigedemokraterna och lyssnar på Ultima Thule. Dessutom ska jag vara AVUNDSJUK på pajasen. Haha, denna kommentar förgyllde min dag, jag tackar och tar emot!

Även min polare Bruno har kommenterat inlägget, han var dock på min sida och hans ilskna kommentar kan ni se nedan:

"Jävla pajjas. Vem har schiffernyckeln som man dekrypterar ditt inlägg med tama? Din meningsuppbyggnad är ju ett skämt! Hur fan förväntar du dig att folk ska ta dig på allvar med ett skrivspråk som får ögonen att blöda? Är du den dansande lilla dyngkukens lite smartare kompanjon eller? Hur du och cirkusapan ens var kvalificerade att påbörja en gymnasieutbildning är ju ett mysterie i sig."

Som sagt, kul med folk som tycker till, fortsätt med det! Adios.

Kommentarer
Postat av: TAMA eller Bruno???

Ok, kul att ni tar upp min kommentar, visar att den e värd att prata om. För det första:

Nummer ett alltså (1, gäller att skriva tydligt eftersom kompetensen brister hos vissa....)

1. Om jag skulle skriva vad jag egentligen heter, så skulle det också kunna vara ett felskrivet namn. För att vara tydlig. Om jag skriver att jag heter hmm....? tex Bruno. Så skulle ni förmodligen inte tro att det var er käre vän Bruno, utan någon som vill att Bruno ska få skit. Även om det var mitt namn alltså. Då skulle ni också säga att det är fegt att jag inte skriver vad jag heter. Så jag ansåg att skriva mitt namn skulle vara i onödan. Det svaret på din kommentar "Kristoffer som tycker att jag är en fitta" :)

Svar på Bruno. Om dina ögon blöder så tycker jag att du borde uppsöka en läkare eller pröva plåster. Eller stoppa in en tampong i ögat?? Sedan Bruno vet jag inte om dyngkuk existerar i våran akademiska ordlexikon, så förklara gärna det för mig.

Svar på din kommentar Larsson. Jag tänkte att om man använder mer enter i texten så blir det lite luftigare i texten, men du kanske håller andan medan du läser, kanske det är därför som du darrar :D

Nog med detta, jag tycker bara att man inte ska döma personer utan fakta. Jag tycker det inte e ok. Men om ni tycker om att vara coola genom att sprida runt såna löjliga inlägg och kommentarer så gör det. Ha så kul

2008-11-17 @ 21:08:03
Postat av: Bruno

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa-ord/dyngkuk.220.html



Förklaring av ordet Dyngkuk går att läsa i den bifogade länken ovan. Jag har inte lust att skriva en predikan eftersom ditt inlägg endast bevisar det jag skrev tidigare men jag känner att jag bara måste säga det här: Ska du använda punktering i dina inlägg så bör det väl åtminstonde vara ett kriterie att ha mer än en punkt?

2008-11-17 @ 22:35:45
URL: http://vet.hut.nu/?id=16
Postat av: BELLA

Hahahaha ha! Jag bara älskar detta :D

2008-11-19 @ 16:41:45
URL: http://svenskkebab.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hahaha :D det där fick mig att dö av skratt för fan. Vilken jävla pajas till att försvara dansaren ;) Det lär ju vara Samsung eller nån annan cool kille i MKz!

2008-11-20 @ 19:25:00
Postat av: Larsson

Fast. 'Styckesindelning' och 'missbruk av "enter"' är inte synonymer till varandra. Styckesindelning gör en text "luftig", inte missbruket. Pilluttarej!

2008-11-24 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0