Djup kommentar

Tjena alla glada! Som ni trogna läsare förmodligen redan har noterat, så utnämnde jag häromdan min polare Martin Hillberg till "Årets mes", motiveringen finns att skåda längre ned på bloggen, och som ett brev på posten fick jag självklart ilskna kommentarer om inlägget. Givetvis finns det IQ-befriade neandertalare som inte fattar humorn i inlägget, jag menar, vad vore ett inlägg på Seven Camels Army utan en fullblodsidiot som måste in och skriva korkade kommentarer?  "V", som tyckaren väljer att kalla sig, är återigen en i raden av alla fegisar som inte vågar stå för sitt ord och skriva sitt namn, vilket är trist. Nåväl, jag citerar personens kloka kommentar:

"Det finns satir och det finns genuint elakt.

Det finns roliga elakheter och det finns jävligt idiotiska.

Det finns gränser, och dem borde du ha hjärna nog att förstå.

0 Kul. Mycket korkat...
"

Fick nästan en tår i ögat när jag läste kommentaren. Personen i fråga har verkligen ansträngt sig för att skriva en stark och djup kommentar och det uppskattas! Synd dock att du är helt blåst.

Även en person i, gissningsvis, 14-årsålder och förmodligen med moppemusch, var inne och delade med sig med sitt hjärtas mening. Denna kommentar var dock inte lika vacker som den förra, utan man får mest intrycket av attdet är en omogen sönderlanad snorunge som sitter och skriver. Citerar:

"palla slicka röv.. lätt att kranka ner på andra när man inte e bättre själv"

Läs och döm; är personen över 15 år blev han förmodligen tappat i golvet när han var liten.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Larsson

Ord!

2008-11-27 @ 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0